Raty online na zakupy na IKEA.pl

Dostawa zakupów na raty na IKEA.pl

Wnioskowanie o raty na IKEA.pl

  • Wszystko załatwisz samodzielnie, bez konieczności dostarczania dokumentów do Ikano Banku.
  • Zacznij od strony IKEA.pl. Dodaj wybrane produkty do koszyka i wybierz sposób dostawy zakupów lub punkt ich odbioru. Następnie wybierz metodę płatności: Szybki Przelew / Raty Ikano Banku. 
  • Wybierz wygodną dla siebie wysokość raty dopasowując okres kredytowania. 
  • Wypełnij wniosek kredytowy.
  • Poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości za pomocą jednej z trzech metod weryfikacji: zwrotnego przelewu 1 zł z Twojego rachunku bankowego lub AIS - metody weryfikacji w oparciu o dane z konta bankowego (Account Information System) lub fotoweryfikacji. 

    Uwaga! Jeśli Twój bank zgłosi tymczasowy brak możliwości przeprowadzenia weryfikacji, to zniknie on z listy banków. Możesz wybrać inną metodę weryfikacji lub ponownie wypełnić wniosek w czasie dostępności Twojego banku. 
  • Decyzję kredytową przekażemy Ci od razu po weryfikacji Twojej tożsamości. 
  • Zawarcie umowy kredytowej potwierdzisz jednorazowym kodem SMS.
  • Już tylko dostawa lub odbiór w wybranym Punkcie i możesz cieszyć się swoimi zakupami!

Skompletuj swój koszyk na IKEA.pl

NOWOŚĆ! 20 rat z obniżonym oprocentowaniem (RRSO 6,96%)

  • Raty na wszystkie meble, akcesoria i usługi od 300 zł do 50 000 zł w sklepach stacjonarnych oraz od 300 zł do 33 000 zł na IKEA.pl i w aplikacji IKEA.
  • przy kredycie do 33 000 zł wystarczy jedynie Twój polski dowód osobisty

Rodzina w kuchni 

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla reprezentatywnego przykładu wynosi 6,96% i została obliczona na dzień 27.05.2025 r. Oprocentowanie zmienne 6,75%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 6 900,00 zł; całkowity koszt kredytu 414,77 zł (prowizja 0 zł; odsetki 414,77 zł; ubezpieczenie 0 zł; usługi dodatkowe 0 zł); całkowita kwota do zapłaty 7 314,77 zł; 20 miesięcznych rat, w tym 19 równych rat w wysokości po 365,74 zł i ostatnia rata wyrównująca 365,71 zł. IKEA Retail Sp. z o.o. współpracuje z Ikano Bank AB (publ) S.A. Oddział w Polsce – przyjmuje dane od Kredytobiorców, informuje o ofercie Ikano Banku oraz o procesie udzielania kredytu. Dostępność kredytu zależy od pozytywnego wyniku oceny zdolności kredytowej. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

3, 6 lub 10 rat 0% (RRSO 0%)

  • Raty na wszystkie zakupy od 300 zł do 33 000 zł na IKEA.pl i w aplikacji IKEA

  • Dobrowolne ubezpieczenie zakupionych towarów oraz spłaty kredytu w nieprzewidzianych sytuacjach losowych, m.in. strata pracy czy poważna choroba. 

  • Tylko dla Klubowiczów IKEA Family. Sprawdź, jak uzyskać członkostwo IKEA Family.

para wybiera nowe meble
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla reprezentatywnego przykładu wynosi 0% i została obliczona na dzień 21.11.2025 r. Oprocentowanie stałe 0%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 3 700,00 zł; całkowity koszt kredytu 0 zł (prowizja 0 zł; odsetki 0 zł; ubezpieczenie 0 zł; usługi dodatkowe 0 zł); całkowita kwota do zapłaty 3 700,00 zł; 10 miesięcznych rat, w tym 9 równych rat w wysokości po 370,00 zł i ostatnia rata wyrównująca 370,00 zł. IKEA Retail Sp. z o.o. współpracuje z Ikano Bank AB (publ) S.A. Oddział w Polsce – przyjmuje dane od Kredytobiorców, informuje o ofercie Ikano Banku oraz o procesie udzielania kredytu. Dostępność kredytu zależy od pozytywnego wyniku oceny zdolności kredytowej. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego
 

30 rat z obniżonym oprocentowaniem (RRSO 9,92%)

  • Kredyt na wszystkie zakupy z koszyka IKEA od 300 zł do 33 000 zł.
  • Okres kredytowania: 30 miesięcy
  • Niska rata

Kobiety wybieraja kuchnie w IKEA

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla reprezentatywnego przykładu wynosi 9,92% i została obliczona na dzień 23.06.2025 r. Oprocentowanie zmienne 9,50%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 8 600,00 zł; całkowity koszt kredytu 1 095,47 zł (prowizja 0 zł; odsetki 1 095,47 zł; ubezpieczenie 0 zł; usługi dodatkowe 0 zł); całkowita kwota do zapłaty 9 695,47 zł; 30 miesięcznych rat, w tym 29 równych rat w wysokości po 323,19 zł i ostatnia rata wyrównująca 322,96 zł. IKEA Retail Sp. z o.o. współpracuje z Ikano Bank AB (publ) S.A. Oddział w Polsce – przyjmuje dane od Kredytobiorców, informuje o ofercie Ikano Banku oraz o procesie udzielania kredytu. Dostępność kredytu zależy od pozytywnego wyniku oceny zdolności kredytowej. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
 

Nawet 48 rat na Twoje zakupy (RRSO 16,05%)

  • Kredyt na wszystkie zakupy z koszyka IKEA od 300 zł do 33 000 zł.
  • Okres kredytowania: 48 miesięcy
  • Na większe zakupy
para na sofie
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla reprezentatywnego przykładu wynosi 16,05% i została obliczona na dzień 23.06.2025 r. Oprocentowanie zmienne 9,90%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 8 600,00 zł; całkowity koszt kredytu 2 884,40 zł (prowizja 851,40 zł; odsetki 2 033,00 zł; ubezpieczenie 0 zł; usługi dodatkowe 0 zł); całkowita kwota do zapłaty 11 484,40 zł; 48 miesięcznych rat, w tym 47 równych rat w wysokości po 239,26 zł i ostatnia rata wyrównująca 239,18 zł. IKEA Retail Sp. z o.o. współpracuje z Ikano Bank AB (publ) S.A. Oddział w Polsce – przyjmuje dane od Kredytobiorców, informuje o ofercie Ikano Banku oraz o procesie udzielania kredytu. Dostępność kredytu zależy od pozytywnego wyniku oceny zdolności kredytowej. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
 

Pytania i odpowiedzi - raty na IKEA.pl

    • Dane z dowodu osobistego
    • Dane Twojego pracodawcy, informacje o dochodach i wydatkach
    • Dostęp do swojego konta osobistego lub telefon komórkowy z możliwością robienia zdjęć, jeśli zdecydujesz się na potwierdzenie tożsamości metodą fotoweryfikacji.
    1. Podczas wyboru metody płatności wybierasz opcję Szybki przelew/Raty Ikano Banku.
    2. W kolejnym kroku wypełniasz wniosek kredytowy podając swoje dane, a my sprawdzamy, czy możemy udzielić Ci kredytu na Twoje zakupy.
    3. W celu weryfikacji tożsamości należy wykonać przelew 1 zł ze swojego rachunku bankowego lub dokonać weryfikacji w oparciu o dane z rachunku bankowego (AIS) lub potwierdzić tożsamość metodą fotoweryfikacji.
    4. W przypadku wydania pozytywnej decyzji kredytowej udostępnimy Tobie dokumenty kredytowe (formularz informacyjny, umowę, druk odstąpienia, a jeśli zdecydujesz się na ochronę ubezpieczeniową dodatkowe dokumenty związane z ubezpieczeniem).
    5. Po zapoznaniu się z dokumentami możesz zawrzeć umowę korzystając z kodu SMS, który do Ciebie wyślemy. I już!
     


     
  • Poprosimy Cię o przelew na kwotę 1 zł z Twojego rachunku bankowego lub weryfikację w oparciu o dane z rachunku bankowego (AIS) w celu potwierdzenia Twojej tożsamości. UWAGA: 1 zł zwrócimy na Twój rachunek. Nie zobaczymy salda Twojego rachunku ani transakcji. Ważne, aby przelew został wykonany z Twojego rachunku osobistego. Nie akceptujemy konta firmowego. Jeśli współdzielisz konto osobiste, wniosek powinien złożyć pierwszy współwłaściciel konta.

  • Przelewu za 1 zł lub weryfikacji w opraciu o dane z rachunku banków dokonasz wybierając spośród listy banków umożliwiających taką transakcję. Opcja ta jest dostępna podczas procesu składania wniosku kredytowego.

    Przelew za 1 zł lub weryfikacja w opraciu o dane z rachunku bankowego pozwalają nam upewnić się, że wniosek o raty wypełnia osoba, której dane zostały podane.

  • Udostępniamy możliwość wykonania przelewu za 1 zł z następujących banków:

    • Credit Agricole,
    • mBank,
    • Getin Noble Bank,
    • T-mobile Usługi Bankowe,
    • Santander Bank,
    • Bank Pekao SA,
    • BOŚ Bank,
    • Alior Bank,
    • ING Bank Śląski (w godzinach 1:00-20:00 od poniedziałku do soboty),
    • Bank Millennium,
    • PKO Bank Polski,
    • Inteligo,
    • Bank Pocztowy,
    • Neo Bank.

     

    • BNP Paribas
    • Credit Agricole
    • mBank
    • Getin Noble Bank
    • T-mobile Usługi Bankowe
    • Santander Bank
    • Bank Pekao SA
    • Alior Bank
    • ING Bank Śląski 
    • Bank Millennium
    • Bank Pocztowy
     
  • Nie wszystkie banki dostarczają niezbędne informacje umożlwiające zweryfikowanie tożsamości w czasie umożliwiającym przeprocesowanie wniosku. Czasem Twój bank prowadzi prace techniczne, co może spowodować, że zniknie z listy banków. Wówczas należy złożyć wiosek w czasie dostępności Twojego banku. 

  • Tak, jeśli Twój bank udostępni tą możliwość w aplikacji. 

  • Przelew weryfikacyjny lub weryfikacji metodą AIS można dokonać tylko klikając ikonę banku, pojawi się komunikat o przekierowaniu do strony banku, gdzie po zalogowaniu, wykonasz przelew lub dokonasz weryfikacji metodą AIS. Po weryfikacji wrócisz na stronę, na której składałeś wniosek i tam otrzymasz decyzję. W przypadku decyzji pozytywnej również wygenerowaną umowę.

  • Fotoweryfikacja polega na automatycznym odczytaniu danych z Twojego dowodu osobistego oraz weryfikacji biometrycznej twarzy z wykorzystaniem aparatu fotograficznego w smartfonie.
    Do przeprowadzenia procesu fotoweryfikacji potrzebujesz swojego dowodu osobistego oraz smartfona. Poprosimy Cię o zeskanowanie kodu QR lub podanie numeru telefonu, zrobienie zdjęcia dowodu osobistego oraz wykonania prostego zadania (selfie, ruchu głową lub łączenie kropek).
    Pamiętaj! Zdjęcie dowodu musi być bardzo dobrej jakości, najlepiej na jednolitym tle. Losowe zadanie powinno być wykonywane w bardzo dobrym świetle. 
     
  • Po dokonaniu weryfikacji jedną z metod powinno nastąpić przekierowanie na stronę wniosku. Czasem trzeba chwilę poczekać. W tym czasie: nie odświeżaj strony, nie wychodź krzyżykiem, nie cofaj się strzałką. Następnie poczekaj na decyzję kredytową i zawrzyj umowę kodem sms. 

    Uwaga! Może to potrwać nawet klika minut, w zależności od czasu oczekiwania na odpowiedź z Twojego banku. 

  • Opcję wyboru zakupów na raty znajdziesz podczas wybierania metody płatności za swoje zakupy na IKEA.pl. Musisz zaznaczyć kropkę przy jednej z dostępnych opcji: Szybki Przelew/ Raty Ikano Banku.

  • Decyzję kredytową otrzymasz po podaniu wymaganych danych we wniosku i dokonaniu weryfikacji tożsamości. Czas oczekiwania na weryfikację wniosku kredytowego może zająć kilka minut w zależności od odpowiedzi Twojego banku.

  • Dokumenty są widoczne na stronie internetowej, na której składałeś wniosek.

    Należy się z nimi zapoznać i je potwierdzić.

    Nie zalecamy ich pobrania na komputer, gdyż w zależności od rodzaju przeglądarki internetowej, proces może zostać przerwany. Dokumenty po podpisaniu zabezpieczone hasłem trafią na Twoją skrzynkę mailową. 

  • Informacja pojawi się na stronie, na której został złożony wniosek.

  • Maksymalny czas na złożenie wniosku to 55 minut od momentu wyboru Ikano Banku w Bramce Przelewy 24 do etapu podsumowania danych.  Na etapie weryfikacji danych otrzymasz dodatkową godzinę na weryfikację, ze względu na różne czasy odpowiedzi banków.   

  • Masz 48 godzin na zawarcie takiej umowy. Jeśli w tym czasie tego nie zrobisz, wówczas otrzymasz maila z decyzją o niedokończonym procesie.

    Jeśli nie dojdzie do zawarcia umowy, Twoje zamówienia w IKEA zostanie anulowane w ciągu maksymalnie 10 godzin od złożenia zamówienia. W tej sprawie będziemy się z Tobą kontaktować. Możesz też skontaktować się z naszą infolią.  Twoje zamówienie zostanie odtworzone, jeśli wyrazisz na to zgodę. 

  • Po zapoznaniu się z umową podpisujesz ją kodem SMS, który dostaniesz na podany przez Ciebie numer telefonu.

  • Upewnij się, że używasz tylko samych cyfr. Nie używaj #.
  • Po zawarciu umowy wyświetli się komunikat na stronie oraz otrzymasz e-maila, który będzie zawierał potwierdzenie zawarcia umowy z Ikano Bankiem.

  • Po zakończeniu wypełniania formularza masz możliwość sprawdzenia danych, jeżeli są błędne możesz wrócić do formularza, aby je poprawić.

    Jeżeli formularz został już wysłany wtedy możesz poprawić tylko imię, nazwisko oraz dane dowodu osobistego.

    Jeżeli pomyliłeś się w innym zakresie danych i nie masz już możliwości ich poprawienia, wiąże się to ze złożeniem nowego wniosku i skompletowaniem koszyka IKEA.

  • O ile nie opłacisz zamówienia inną metodą, zamówienie wygasa, ponieważ w takim przypadku IKEA nie dostanie płatności.

  •   Skontaktuj się z naszą infolinią, tel. 22 431 56 00.

  • Aby otrzymać kod SMS musisz potwierdzić zapoznanie się z dokumentami kredytowymi odznaczając odpowiednie pola na dole strony do wnioskowania.

    Jeśli przeszedłeś dalej i kod sms nie przyszedł – może to oznaczać błędnie wpisany numer telefonu do wniosku. Wówczas możemy to potwierdzić na na naszej infolinii, tel. 22 431 56 00 . Wiąże się to też z koniecznością wprowadzenia nowego wniosku. 

  • Twoje zamówienie zostanie anulowane automatycznie przez system IKEA, jeżeli IKEA nie otrzyma płatności. W momencie, kiedy wniosek kredytowy nie zostanie zaakceptowany przez bank, płatność do IKEA nie zostanie wysłana.

  • Skontaktuj się z naszą infolinią, tel. 22 431 56 00 lub napisz maila na adres obsluga.klienta@ikano.pl, a my sprawdzimy czy płatność ratalna została przekazana do IKEA. W przypadku nie przyjęcia płatności przez IKEA, zamówienie zostanie odtworzone. Dostaniesz nowy numer zamówienia. 
    1. W pierwszej kolejności sprawdź w swojej skrzynce mailowej, ile razy zostało rozpoczęte składanie zamówienia w IKEA. Jeśli kilkukrotnie, wówczas IKEA oczekuje na płatność za każde rozpoczęte zamówienie. Jeśli system IKEA nie otrzyma płatności (w tym ratalnej), wówczas zamówienia są automatycznie anulowane. 
    2. Jeśli rozpoczęte było tylko jedno zamówienie i tylko tego zamówienia dotyczy mail z IKEA o anulacji, wówczas skontaktuj się z naszą infolinią, tel. 22 431 56 00 lub napisz maila na adres obsluga.klienta@ikano.pl, a my sprawdzimy czy płatność ratalna została przekazana do IKEA. W przypadku nie przyjęcia płatności przez IKEA, zamówienie zostanie odtworzone. Dostaniesz nowy numer zamówienia. 
  • Wymagania techniczne:

    System składania wniosków o kredyt Ikano Banku jest obsługiwany przez wszystkie najbardziej popularne przeglądarki internetowe (oprócz Internet Explorer). Zachęcamy do korzystania z najbardziej aktualnych wersji przeglądarek:

    Chrome (45.x i wyższych),
    Firefox (38.x i wyższych),
    Edge (11.x i wyższych),
    Opera (30.x i wyższych),
    Safari (9.x i wyższych).

    W przypadku urządzeń mobilnych wybierz standardowe ustawienia iOS (wersja 9.x i wyższa) lub Android (wersja 4.4x i wyższa).