VerifyOnComputer

WaitingForVerification PressToOpenBankId
Back

EnterPersonalIdentityNumber

VerifyOnMobile

WaitingForVerification
Back

Raty online na zakupy na IKEA.pl

Nowość - 3 lub 6 rat 0% (RRSO 0%)

 

  • Oferujemy raty na wszystkie produkty, akcesoria i usługi od 300 zł do 25 000 zł na IKEA.pl oraz w aplikacji IKEA.
  • Okres kredytowania: 3 lub 6 miesięcy.
  • Proste warunki ubiegania się o kredyt.
  • Dobrowolne ubezpieczenie zakupionych towarów oraz spłaty kredytu w nieprzewidzianych sytuacjach losowych, m.in. śmierć, strata pracy czy poważna choroba. Miesięczna składka ubezpieczeniowa wynosi 0,29% kwoty kredytu
  • Decyzję otrzymasz nawet ciągu 5 minut od złożenia wniosku.
  • RRSO 0%

Raty IKEA na zakupy online  (RRSO 25,95%)

 

  • Wygodne raty dla osób fizycznych na zakupy w IKEA przez internet bez wychodzenia z domu.
  • Kredyt na wszystkie zakupy z koszyka IKEA od 300 zł do
    25 000 zł.
  • Okres kredytowania: 12, 18, 24, 30, 36 lub 48 miesięcy.
  • Proste warunki ubiegania się o kredyt.
  • Dobrowolne ubezpieczenie zakupionych towarów oraz spłaty kredytu w nieprzewidzianych sytuacjach losowych, m.in. śmierć, strata pracy czy poważna choroba. Miesięczna składka ubezpieczeniowa wynosi 0,29% kwoty kredytu
  • RRSO 25,95%.

Zobacz, że to proste!

  • wszystko załatwisz samodzielnie od ręki, bez konieczności dostarczania dokumentów do Ikano Banku
  • na początku na stronie IKEA.pl dodaj wybrane produkty do koszyka. Wybierz metodę dostawy lub odbioru zakupów, następnie metodę płatności „Przelewy 24”, dalej ikonkę „Raty” i kliknij guzik „Na raty w IKEA”
  • wybierz wygodną dla siebie wysokość raty dopasowując okres kredytowania 
  • wypełnij wniosek kredytowy
  • poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości za pomocą jednej z dwóch metod weryfikacji: zwrotnego przelewu  1 zł z Twojego rachunku bankowego lub AIS - metoda weryfikacji w oparciu o dane z konta bankowego (Account Information System)

    Lista banków dostepnych w usłudze weryfikacji - przelew za 1 zł:
    - Credit Agricole,
    - mBank,
    - Getin Noble Bank,
    - T-mobile Usługi Bankowe,
    - Santander Bank,
    - Bank Pekao SA,
    - BOŚ Bank,
    - Alior Bank,
    - ING Bank Śląski (tylko w godz. 5:00-20:00 w dni robocze),
    - Bank Millennium,
    - PKO Bank Polski,
    - Inteligo,
    - Bank Pocztowy,
    - Neo Bank,
    - Nest Bank.

    Lista banków dostepnych w usłudze weryfikacji - AIS:
    - BNP Paribas,
    - Credit Agricole,
    - mBank,
    - Getin Noble Bank,
    - T-mobile Usługi Bankowe,
    - Santander Bank,
    - Bank Pekao SA,
    - Alior Bank,
    - ING Bank Śląski,
    - Bank Millennium,
    - Bank Pocztowy.

  • decyzję kredytową przekażemy Ci od razu po weryfikacji Twojej tożsamości 
  • zawarcie umowy kredytowej potwierdzisz jednorazowym kodem SMS
  • już tylko dostawa lub odbiór w wybranym Punkcie i możesz cieszyć się swoimi zakupami

Pytania i odpowiedzi - raty na IKEA.pl

  • Co będzie potrzebne do złożenia wniosku online?

    • Dane z dowodu osobistego
    • Dane Twojego pracodawcy, informacje o dochodach i wydatkach
    • Będziesz potrzebować dostępu do swojego konta osobistego

  • Jak wygląda proces zakupu na raty krok po kroku (od koszyka zakupowego do finalizacji wniosku)?

    1. Podczas wyboru metody płatności wybierasz opcję BLIK/Szybki przelew/Raty Ikano, a następnie „Ikano Bank Na raty w IKEA Ikano Bank”.
    2. W kolejnym kroku wypełniasz wniosek kredytowy podając swoje dane, a my sprawdzamy, czy możemy udzielić Ci kredytu na Twoje zakupy.
    3. W celu weryfikacji tożsamości należy wykonać przelew 1 zł ze swojego rachunku bankowego lub dokonać weryfikacji w oparciu o dane z rachunku bankowego (AIS).
    4. W przypadku wydania pozytywnej decyzji kredytowej udostępnimy Tobie dokumenty kredytowe (formularz informacyjny, umowę, druk odstąpienia, a jeśli zdecydujesz się na ochronę ubezpieczeniową dodatkowe dokumenty związane z ubezpieczeniem).
    5. Po zapoznaniu się z dokumentami możesz zawrzeć umowę korzystając z kodu SMS, który do Ciebie wyślemy. I już!

  • Dlaczego potrzebny jest dostęp do konta osobistego?

    Poprosimy Cię o przelew na kwotę 1 zł z Twojego rachunku bankowego lub weryfikację w oparciu o dane z rachunku bankowego (AIS) w celu potwierdzenia Twojej tożsamości. 1 zł zwrócimy na Twój rachunek, nie zobaczymy salda Twojego rachunku ani prowadzonych transakcji. Ważne, aby przelew został wykonany z Twojego rachunku osobistego.

  • Jak i dlaczego należy dokonać weryfikacji przelewem za 1 zł lub weryfikacji w oparciu o dane z rachunku bankowego (AIS)?

    Przelewu za 1 zł lub weryfikacji w opraciu o dane z rachunku banków dokonasz wybierając spośród listy banków umożliwiających taką transakcję. Opcja ta jest dostępna podczas procesu składania wniosku kredytowego.

    Przelew za 1 zł lub weryfikacja w opraciu o dane z rachunku bankowego pozwalają nam upewnić się, że wniosek o raty wypełnia osoba, której dane zostały podane.

  • Z rachunków, w których bankach mogę wykonać przelew za 1 zł?

    Udostępniamy możliwość wykonania przelewu za 1 zł z następujących banków:

    • Credit Agricole,
    • mBank,
    • Getin Noble Bank,
    • T-mobile Usługi Bankowe,
    • Santander Bank,
    • Bank Pekao SA,
    • BOŚ Bank,
    • Alior Bank,
    • ING Bank Śląski (w godzinach 1:00-20:00 od poniedziałku do soboty),
    • Bank Millennium,
    • PKO Bank Polski,
    • Inteligo,
    • Bank Pocztowy,
    • Neo Bank,
    • Nest Bank.

     

  • Dlaczego nie ma mojego banku do zweryfikowania tożsamości przelewem?

    Nie wszystkie banki dostarczają niezbędne informacje umożlwiające zweryfikowanie tożsamości w czasie umożliwiającym przeprocesowanie wniosku.

  • Czy mogę zrobić przelew weryfikacyjny Blikiem?

    Przelew weryfikacyjny Blikiem jest możliwy tylko w poniższych bankach:

    • mBank
    • Santander
    • Alior
    • ING

  • Czy mogę potwierdzić swoją tożsamość korzystając z aplikacji lub strony swojego banku otwartej w innej przeglądarce?

    Przelew weryfikacyjny lub weryfikacji metodą AIS można dokonać tylko klikając ikonę banku, pojawi się komunikat o przekierowaniu do strony banku, gdzie po zalogowaniu, wykonasz przelew lub dokonasz weryfikacji metodą AIS. Po weryfikacji wrócisz na stronę, na której składałeś wniosek i tam otrzymasz decyzję. W przypadku decyzji pozytywnej również wygenerowaną umowę.

  • Co mam zrobić po weryfikacji danych?

    Po dokonaniu weryfikacji jedną z metod powinno nastąpić przekierowanie na stronę wniosku (czasem trzeba chwilę poczekać, nie odświeżaj strony, nie wychodź krzyżykiem, nie cofaj się strzałką), następnie poczekać na decyzję kredytową i podpisać umowę kodem sms.

  • Gdzie znajdę opcję wyboru rat w trakcie zakupów na IKEA.pl?

    Opcję wyboru zakupów na raty znajdziesz podczas wybierania metody płatności za swoje internetowe zakupy w IKEA.

  • Jaki jest czas oczekiwania na weryfikację wniosku kredytowego?

    Decyzję kredytową otrzymasz po podaniu wymaganych danych we wniosku i dokonaniu weryfikacji tożsamości. Czas oczekiwania na weryfikację wniosku kredytowego może zająć kilka minut w zależności od odpowiedzi Twojego banku.

  • W jaki sposób otrzymam informację o decyzji kredytowej?

    Informacja pojawi się na stronie, na której został złożony wniosek.

  • Jak mogę otworzyć dokumenty po otrzymaniu decyzji pozytywnej?

    Dokumenty są widoczne na stronie internetowej, na której składałeś wniosek.

    Należy się z nimi zapoznać i je potwierdzić.

    Nie zalecamy ich pobrania na komputer, gdyż w zależności od rodzaju przeglądarki internetowej, proces może zostać przerwany. Dokumenty po podpisaniu zabezpieczone hasłem trafią na Twoją skrzynkę mailową. 

  • Jaki jest zakres czasowy na złożenie wniosku?

    Czas jaki masz na złożenie wniosku to 55 minut od momentu wyboru Ikano Banku jako metody płatności.

  • W jaki sposób podpiszę umowę kredytową?

    Po zapoznaniu się z umową podpisujesz ją kodem SMS, który dostaniesz na podany przez Ciebie numer telefonu.

  • W jaki sposób dowiem się o zawarciu umowy?

    Po zawarciu umowy wyświetli się komunikat na stronie oraz otrzymasz e-maila, który będzie zawierał potwierdzenie zawarcia umowy z Ikano Bankiem.

  • Co w sytuacji wprowadzenia błędnych danych na wniosku?

    Po zakończeniu wypełniania formularza masz możliwość sprawdzenia danych, jeżeli są błędne możesz wrócić do formularza, aby je poprawić.

    Jeżeli formularz został już wysłany wtedy możesz poprawić tylko imię, nazwisko oraz dane dowodu osobistego.

    Jeżeli pomyliłeś się w innym zakresie danych i nie masz już możliwości ich poprawienia, wiąże się to ze złożeniem nowego wniosku i skompletowaniem koszyka IKEA.

  • Jak mogę sprawdzić status mojego wniosku, jeśli nie otrzymuję informacji zwrotnej?

      Skontaktuj się z naszą infolinią, tel. 801 802 805, 22 431 56 00.

  • Nie mam kodu SMS do podpisania umowy, co teraz?

    Aby otrzymać kod SMS musisz potwierdzić zapoznanie się z dokumentami kredytowymi odznaczając odpowiednie pola na dole strony do wnioskowania.

    Jeśli przeszedłeś dalej i kod sms nie przyszedł – może to oznaczać błędnie wpisany numer telefonu do wniosku. Wówczas możemy to potwierdzić na na naszej infolinii, tel. 801 802 805, 22 431 56 00 . Wiąże się to też z koniecznością wprowadzenia nowego wniosku. 

  • Otrzymuję informację o przyjęciu zamówienia w IKEA, zaś wniosek nie został zaakceptowany. Czy należy anulować zamówienie w IKEA?

    Zamówienie zostanie anulowane, jeżeli IKEA nie otrzyma płatności. W momencie, kiedy wniosek nie jest zaakceptowany płatność do IKEA nie zostanie wysłana.

  • Czy moje zamówienie na stronie IKEA wygasa, jeżeli wniosek kredytowy nie zostanie przeprocesowany do końca?

    O ile nie opłacisz zamówienia inną metodą, zamówienie wygasa, ponieważ w takim przypadku IKEA nie dostanie płatności.

Raty IKEA 0% 

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla reprezentatywnego przykładu wynosi 0% i została obliczona na dzień 17.08.2022 r. Oprocentowanie stałe 0%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 1 200,00 zł; całkowity koszt kredytu 0 zł (prowizja 0 zł; odsetki 0 zł; ubezpieczenie 0 zł; usługi dodatkowe 0 zł); całkowita kwota do zapłaty 1 200,00 zł; 6 miesięcznych rat, w tym 5 równych rat w wysokości po 200,00 zł i ostatnia rata wyrównująca 200,00 zł. IKEA Retail Sp. z o.o. współpracuje z Ikano Bank AB (publ) S.A. Oddział w Polsce – przyjmuje dane od Kredytobiorców, informuje o ofercie Ikano Banku oraz o procesie udzielania kredytu. Dostępność kredytu zależy od pozytywnego wyniku oceny zdolności kredytowej. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Więcej na ikanobank.pl.

Raty IKEA - RRSO 25,95%

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla reprezentatywnego przykładu wynosi 25,95% i została obliczona na dzień 24.05.2022 r. Oprocentowanie zmienne 11,90%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 3 100,00 zł; całkowity koszt kredytu 602,83 zł (prowizja 275,90 zł; odsetki 326,93 zł; ubezpieczenie 0 zł; usługi dodatkowe 0 zł); całkowita kwota do zapłaty 3 702,83 zł; 18 miesięcznych rat, w tym 17 równych rat w wysokości po 205,72 zł i ostatnia rata wyrównująca 205,59 zł. IKEA Retail Sp. z o.o. współpracuje z Ikano Bank AB (publ) S.A. Oddział w Polsce – przyjmuje dane od Kredytobiorców, informuje o ofercie Ikano Banku oraz o procesie udzielania kredytu. Dostępność kredytu zależy od pozytywnego wyniku oceny zdolności kredytowej. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego.