!
Infolinia – możliwy dłuższy czas oczekiwania Ze względu na prace modernizacyjne kontakt telefoniczny z pracownikiem infolinii może być dziś utrudniony. Prosimy o kontakt w późniejszym terminie lub wysłanie e-maila. Przepraszamy za niedogodności.
Na Twoje pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00.
Raty IKEA: obsluga.klienta@ikano.pl
Kredyt gotówkowy: gotowka@ikano.pl
Karta Kredytowa IKEA Family: karty.kredytowe@ikano.pl
Raty na kursy języka angielskiego w Tutlo: kontakt@tutlo.pl ; tutlo@ikano.pl
Pamiętaj o podaniu numeru swojej Umowy, co ułatwi nam odpowiedź na Twoje pytania.
22 43 15 600
(koszt połączenia wg taryfy operatora)
Pomagamy od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.
Ikano Bank AB (publ) Spółka Akcyjna Oddział w Polsce
ul. Postępu 14
02-676 Warszawa
Jeśli jesteś naszym klientem, to prosimy o kontakt pod numerami przeznaczonymi do obsługi klienta podanymi powyżej.
Lokalnym reprezentantem Inspektora Ochrony Danych w Polsce jest Konrad Koniarz. Kontakt z reprezentantem Inspektora Ochrony Danych w języku polskim jest możliwy pod adresem e-mail: iod@ikano.pl.
Niezależnie od powyższego informujemy, że Inspektorem Ochrony Danych powołanym na poziomie centralnym Ikano Banku jest Annelie Lindholm. Bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy w języku angielskim pod adresem e-mail: dpo@ikano.se.
Ikano Bank dokłada należytej staranności, aby zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa teleinformatycznego.
Naszym wspólnym celem jest odpowiednie zabezpieczenie środków pozostajacych w Twojej dyspozycji, dlatego Twoje zachowanie odgrywa bardzo ważną rolę w procesie bezpieczeństwa teleinformatycznego Ikano Bank AB (publ).
Więcej o zasadach bezpieczeństwa
Centrum Handlowe Auchan
ul. Produkcyjna 84
15-680 Białystok
tel.: (22) 334 45 31
pon-sob 09:00-21:00
niedz 09:30-19:30
(poza niedzielami wolnymi od handlu)
Centrum Kulturalno-Handlowe Millenium Hall
al. Majora Wacława Kopisto 1
35-315 Rzeszów
tel.: (12) 293 11 87
pon-sob 09:00-21:00
niedz 10:00-20:00
(poza niedzielami wolnymi od handlu)
1. Wypełnij Wniosek o restrukturyzację zobowiązania.
2. Zapisz dokument na komputerze.
3. Wyślij wniosek jako załącznik na adres obsluga.klienta@ikano.pl, a w tytule wpisz „Restrukturyzacja" i podaj numer umowy.