!
Infolinia – możliwy dłuższy czas oczekiwania Ze względu na prace modernizacyjne kontakt telefoniczny z pracownikiem infolinii może być dziś utrudniony. Prosimy o kontakt w późniejszym terminie lub wysłanie e-maila. Przepraszamy za niedogodności.
Na Twoje pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00.
Raty IKEA: obsluga.klienta@ikano.pl
Kredyt gotówkowy: gotowka@ikano.pl
Karta Kredytowa IKEA Family: karty.kredytowe@ikano.pl
Raty Eko: energia.sloneczna@ikano.pl
Pamiętaj o podaniu numeru swojej Umowy, co ułatwi nam odpowiedź na Twoje pytania.
22 43 15 600
(koszt połączenia wg taryfy operatora)
801 802 805
(koszt połączenia wg taryfy operatora)
Pomagamy od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.
Ikano Bank AB (publ) Spółka Akcyjna Oddział w Polsce
ul. Postępu 14
02-676 Warszawa
Jeśli jesteś naszym klientem, to prosimy o kontakt pod numerami przeznaczonymi do obsługi klienta podanymi powyżej.
Lokalnym reprezentantem Inspektora Ochrony Danych w Polsce jest Konrad Koniarz. Kontakt z reprezentantem Inspektora Ochrony Danych w języku polskim jest możliwy pod adresem e-mail: iod@ikano.pl.
Niezależnie od powyższego informujemy, że Inspektorem Ochrony Danych powołanym na poziomie centralnym Ikano Banku jest Annelie Lindholm. Bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy w języku angielskim pod adresem e-mail: dpo@ikano.se.
Ikano Bank dokłada należytej staranności, aby zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa teleinformatycznego.
Naszym wspólnym celem jest odpowiednie zabezpieczenie środków pozostajacych w Twojej dyspozycji, dlatego Twoje zachowanie odgrywa bardzo ważną rolę w procesie bezpieczeństwa teleinformatycznego Ikano Bank AB (publ).
Więcej o zasadach bezpieczeństwa
Centrum Handlowe Auchan
ul. Produkcyjna 84
15-680 Białystok
tel.: (22) 334 45 31
pon-sob 09:00-21:00
niedz 09:30-19:30
(poza niedzielami wolnymi od handlu)
Centrum Kulturalno-Handlowe Millenium Hall
al. Majora Wacława Kopisto 1
35-315 Rzeszów
tel.: (12) 293 11 87
pon-sob 09:00-21:00
niedz 10:00-20:00
(poza niedzielami wolnymi od handlu)
1. Wypełnij Wniosek o restrukturyzację zobowiązania.
2. Zapisz dokument na komputerze.
3. Wyślij wniosek jako załącznik na adres obsluga.klienta@ikano.pl, a w tytule wpisz „Restrukturyzacja" i podaj numer umowy.