Dane z dowodu osobistego Dane Twojego pracodawcy, informacje o dochodach i wydatkach. Dostęp do Twojego konta osobistego
Podczas wyboru metody płatności wybierasz opcję BLIK/Szybki przelew/Raty Ikano, a następnie „Ikano Bank Na raty w IKEA Ikano Bank”. W kolejnym kroku wypełniasz wniosek kredytowy podając swoje dane, a my sprawdzamy, czy możemy skredytować Twoje zakupy. W celu identyfikacji tożsamości należy wykonać przelew 1 zł ze swojego rachunku bankowego. W przypadku wydania pozytywnej decyzji kredytowej udostępnimy Tobie dokumenty kredytowe (np. formularz informacyjny, umowę). Po zapoznaniu się z dokumentami możesz zawrzeć umowę korzystając z kodu SMS, który do Ciebie wyślemy. I już!
Poprosimy Cię o przelew 1 zł z Twojego rachunku bankowego w celu weryfikacji Twojej tożsamości. 1 zł wrócimy na Twój rachunek, nie zobaczymy salda Twojego rachunku ani prowadzonych transakcji. Ważne, aby przelew został wykonany z Twojego rachunku osobistego.
Przelewu za 1 zł dokonasz wybierając spośród banków umożliwiających taką transakcję. Opcja ta jest dostępna podczas procesu składania wniosku kredytowego. Przelew za 1 zł pozwala nam upewnić się, że wniosek o raty wypełnia osoba, której dane zostały podane.
Udostępniamy możliwość wykonania przelewu za 1 zł z następujących banków: Credit Agricole mBank Getin Noble Bank T-mobile Usługi Bankowe Santander Bank Bank Pekao BOŚ Bank Alior Bank ING Bank Śląski (tylko w godzinach 5:00-20:00 w dni robocze) Bank Millennium S.A. PKO Bank Polski S.A. Inteligo Bank Pocztowy
Nie wszystkie banki dostarczają niezbędne informacje umożlwiające zweryfikowanie tożsamości w czasie umożliwiającym przeprocesowanie wniosku.
Nie. Blikiem możesz zapłacić za zakupy online w IKEA, przelew weryfikacyjny uruchamiasz bezpośrednio ze swojego rachunku bankowego.
Przy przelewie do tych banków Twoje dane nie podstawiają się automatycznie. Musisz je wpisać samodzielnie.
Aktualnie nie wszystkie sposoby dostawy i odbioru towaru mogą być realizowane poprzez zakupy na raty, pracujemy na bieżąco nad tym, żeby podobne sytuacje zdarzały się jak najrzadziej.
Opcję wyboru zakupów na raty znajdziesz podczas wybierania metody płatności za swoje internetowe zakupy w IKEA.
Decyzję kredytową otrzymasz po podaniu wymaganych danych i wykonaniu przelewu weryfikacyjnego. Czas oczekiwania na weryfikację wniosku kredytowego nie powinien być dłuższy niż 5 min.
Dokumenty są widoczne na stronie internetowej, na której składałeś wniosek. Należy się z nimi zapoznać i je potwierdzić.
Po zapoznaniu się z umową podpisujesz ją kodem SMS, który dostaniesz na podany przez Ciebie numer telefonu.
Po zawarciu umowy otrzymasz e-maila, który będzie zawierał potwierdzenie zawarcia umowy z Ikano Bankiem.
Po zakończeniu wypełniania formularza masz możliwość sprawdzenia danych, jeżeli są błędne możesz wrócić do formularza, aby je poprawić. Jeżeli formularz został już wysłany wtedy nie masz możliwości poprawienia danych i w przypadku wykrycia błędów należy złożyć nowy wniosek.
Aby otrzymać kod SMS musisz potwierdzić zapoznanie się z dokumentami kredytowymi odznaczając odpowiednie pola na dole strony do wnioskowania.
Zamówienie zostanie anulowane, jeżeli IKEA nie otrzyma płatności. A w momencie, kiedy wniosek nie jest zaakceptowany płatność do IKEA nie zostanie wysłana.
O ile nie opłacisz zamówienia inną metodą, zamówienie wygasa, ponieważ w takim przypadku IKEA nie dostanie płatności.
W górnej części strony (www.ikanobank.pl) znajduje się przycisk do logowania. Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony do strony powitalnej Serwisu Internetowego. Aby uzyskać hasło do Serwisu kliknij "Pobieranie nowego hasła". Hasło zostanie do Ciebie wysłane e-mailem na adres podany przy podpisywaniu Umowy. Zalecamy zmianę hasła po pierwszym zalogowaniu się do Serwisu Internetowego. Aby zalogować się do Systemu Internetowego wprowadź 8 ostatnich cyfr numeru swojej Karty Kredytowej oraz hasło.
Raty Kredytów ratalnych w naszym Banku płatne są do 5-tego dnia każdego miesiąca. Dokonuj spłat z wyprzedzeniem, aby docierały do nas bez opóźnień. Wszystkie informacje do dokonania spłaty znajdziesz w swojej Umowie kredytowej. Poprawnie wypełniony druk wpłaty znajdziesz tutaj.
1.W górnej części strony znajduje się przycisk do logowania. Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony do strony powitalnej Serwisu Internetowego. 2. Aby uzyskać hasło do Serwisu kliknij "Pobieranie nowego hasła". Hasło zostanie do Ciebie wysłane e-mailem na adres podany przy podpisywaniu Umowy. Zalecamy zmianę hasła po pierwszym zalogowaniu się do Serwisu Internetowego. 3. Aby zalogować się do Systemu Internetowego wprowadź 8 ostatnich cyfr numeru swojej Karty Kredytowej oraz hasło.
Aktywacji Karty możesz dokonać w Serwisie Internetowym. Wystarczy się zalogować i kliknąć w zakładkę "Aktywacja karty", a następnie "Aktywacja karty głównej". Możesz również dokonać aktywacji telefonicznie kontaktując się z naszym Zespołem Obsługi Klienta. Aktywacji dokonaj po otrzymaniu Karty.
1. Na stronie powitalnej Serwisu Internetowego kliknij "Pobierz nowe hasło". 2. Na ekranie, który się pojawi wprowadź 8 ostatnich cyfr numeru swojej Karty Kredytowej oraz datę swojego urodzenia. 3. Pokaże się ekran z Twoimi danymi, na którym kliknij "Nowe hasło". 4. Nowe hasło zostanie wysłane na Twój adres e-mail podany w Umowie kredytowej. Zalecamy zmianę hasła po pierwszym zalogowaniu się do Serwisu Internetowego.
Środki dostępne na Twojej Karcie Kredytowej IKEA FAMILY możesz sprawdzić: - w bankomatach (koszt 2 zł każdorazowo) - kontaktując się z nami telefonicznie Dostępne środki oraz saldo wskazane w Serwisie Internetowym może nie obejmować ostatnio dokonanych transakcji, uwzględnia tylko transakcje zawarte w historii. Aktualną informację o saldzie i dostepnych środkach możesz uzyskać telefonicznie lub w bankomatach.
Jeżeli zauważysz utratę swojej Karty niezwłocznie zastrzeż ją w Banku pod numerem telefonu: 22 43 15 600 (koszt połączenia wg taryfy operatora) 801 802 805 (koszt 1 impulsu jak dla połączenia lokalnego wg taryfy operatora)
Przed numerem konta do spłaty Kredytu wpisz "PL", a w polu wymagającym kodu SWIFT wpisz: PPABPLPKXXX. Pozostałe dane wprowadź jak do zwykłego, krajowego przelewu.