VerifyOnComputer

WaitingForVerification PressToOpenBankId
Back

EnterPersonalIdentityNumber

VerifyOnMobile

WaitingForVerification
Back

Raty IKEA - pytania i odpowiedzi

Raty IKEA - zakupy w sklepie stacjonarnym IKEA

  • Co mogę kupić na raty w IKEA?

    Wszystkie towary, których suma wynosi minimum 300 zł  a maksymalnie 50 000 zł. Dla Twojej wygody możesz również skredytować ich transport oraz montaż – ceny usług możesz sprawdzić tutaj
    Wystarczy, że dodasz ich cenę do kwoty Twoich zakupów.

     

  • Planuję zakupy w IKEA, chcę wypełnić wniosek o kredyt w domu, kiedy to zrobić?

    Najlepiej zrobić to kilka dni przed planowaną wizytą w IKEA, ale możesz również wypełnić wniosek dzień wcześniej lub w dniu Twojej wizyty w IKEA. „Złóż wniosek

  • Jak prawidłowo oszacować kwotę zakupów?

    Zanim rozpoczniesz wypełnianie wniosku online, sprawdź na stronie IKEA.pl ceny produktów IKEA, które chcesz kupić na raty. Możesz również poznać ceny produktów korzystając z aplikacji IKEA, którą łatwo pobierzesz na swój telefon oraz korzystając z pomocy Sprzedawcy w Sklepie.

  • Czy muszę znać dokładną kwotę na jaką zrobię zakupy, aby zawnioskować o kredyt?

    Nie trzeba znać dokładnej kwoty, żeby zawnioskować o kredyt. Zmiany kwoty kredytu można dokonać w Punkcie Ratalnym, przed podpisaniem umowy.

  • Co przygotować do złożenia wniosku?

    Potrzebujesz polskiego dowodu osobistego (zamiast dowodu może być polski paszport) lub kartę stałego pobytu, kwoty planowanych zakupów w IKEA oraz danych do pracodawcy (nazwę, adres, telefon), a wypełnienie wniosku zajmie Ci tylko kilka minut !

    Przy zakupach do 30 000 zł będziemy potrzebować polskiego dowodu osobistego. W uzasadnionych przypadkach możemy poprosić Cię o przedstawienie dodatkowych dokumentów, niezbędnych do podjęcia decyzji kredytowej. 

    Przy kredycie powyżej 30 000 zł poprosimy o potwierdzenie Twojego dochodu. Możesz wykorzystać zaświadczenie o zatrudnieniu i dochodach (pamiętaj, że zaświadczenie od Twojego pracodawcy musi zawierać dane umieszczone na wzorze zaświadczenia Ikano Banku).

  • Czy akceptowany jest m-dowód?

    Ikano Bank honoruje m-dowod. 
    Wystarczy, że w Punkcie ratalnym w Sklepie okażesz, używając najbardziej aktualnej wersji aplikacji m-dowód. Pracownik Punktu zweryfikuje Twoją tożsamość na podstawie strony Ministerstwa Cyfryzacji. 

  • Jeśli mój dowód osobisty stracił ważność to czy mogę okazać prawo jazdy?

    Ikano Bank nie honoruje prawa jazdy jako dokumentu tożsamości. W zamian można okazać polski paszport.

  • Mój dowód osobisty jest wydany bezterminowo, a we wniosku nie ma takiej opcji, co mam wpisać?

    Można wpisać datę 10 lat do przodu od daty wypełniania wniosku. 

  • W jakich godzinach mogę złożyć wniosek online o kredyt?

    Wniosek możesz złożyć 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
    Decyzję otrzymasz od ręki, a wyjątkowych sytuacjach potrwa to do kilkunastu minut poprzez e-mail i SMS.

  • Co zrobić w przypadku różnicy w cenie zakupów na Umowie o kredyt i sklepie IKEA?

    Jeżeli zmieni się lista Twoich zakupów lub ich cena poinformuj pracownika Ikano Banku o potrzebie zmiany kwoty kredytu we wniosku.

  • Co to jest kredyt z kartą upominkową?

    To kredyt z dodatkową kwotą na kolejne zakupy w IKEA. Możesz doliczyć do swojego kredytu rezerwę, a my wydamy Ci ją na karcie upominkowej, którą możesz wykorzystać w IKEA w dowolnym momencie na dodatkowe zakupy. Jak to zrobić? Wypełniając wniosek o kredyt dolicz kwotę dodatkowej rezerwy do sumy swoich zakupów (nie więcej niż 50% kwoty Twojego kredytu).

  • Co zrobić po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej?

    Zapraszamy do wskazanego przez Ciebie we wniosku sklepu IKEA. Zgłoś się do pracownika Ikano Banku i podpisz umowę w Punkcie Ratalnym na terenie sklepu.
    Po otrzymaniu dokumentów kredytowych, udaj się z nimi do kasy i ciesz się nowymi meblami i akcesoriami, które odmienią Twoje mieszkanie! 

    Ważne - podpisana przez Ciebie umowa jest ważna tego samego dnia i wiąże się z koniecznością zrealizowania zakupów w tym samym dniu. Jeśli nie zdecydujesz się realizować zakupów w tym dniu, po podpisaniu umowy, wówczas przy chęci jej zrealizowania w innym dniu, jest konieczność podpisania nowej umowy w Punkcie ratalnym. Niezależnie od terminu podpisania umowy, decyzja kredytowa jest ważna przez 30 dni. 

     

  • Czy mogę podpisać umowę dziś, a jutro odebrać towar?

    Meble należy odebrać w dniu podpisania umowy, ich wartość musi wynosić minimum połowę wartości kredytu.

  • Czy ktoś z rodziny może odebrać towar w moim imieniu?

    Jeśli nie możesz osobiście odebrać swoich zakupów, możesz upoważnić kogoś innego do ich obioru. Wzór pełnomocnictwa, które powinno zawierać dane z dokumentu tożsamości upoważnionej osoby, otrzymasz w Punkcie ratalnym. W celu odebrania zakupów, upoważniona przez Ciebie osoba będzie musiała okazać dokument tożsamości oraz pełnomocnictwo przy kasie. 

  • Kiedy przypada płatność pierwszej raty?

    Termin płatności pierwszej raty jest wskazany w Twojej Umowie o kredyt.

  • W jaki sposób spłacać raty?

    Kredyt IKEA to równe miesięczne raty płatne zawsze do 5. dnia danego miesiąca.
    Wysokość raty oraz indywidualny numer rachunku bankowego znajdziesz w Umowie.
    Przed płatnością ostatniej raty, tj. Raty wyrównującej, skontaktuj się z naszym Zespołem obsługi klienta, który poinformuje Cię o kwocie ostatniej raty, która może w niewielkim stopniu różnić się od pozostałych.

  • Jak dokonać spłaty kredytu z konta zagranicznego?

    Przed numerem konta do spłaty kredytu wpisz "PL", a w polu wymagającym kodu SWIFT wpisz: PPABPLPKXXX. Pozostałe dane wprowadź jak do zwykłego, krajowego przelewu. 

  • Czy otrzymam papierowe blankiety spłat?

    Po podpisaniu umowy o kredyt otrzymasz swój egzemplarz umowy, w którym znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące Twojego kredytu, m.in. informacje jak i kiedy będziesz spłacać kredyt.
    Mając na uwadze ochronę środowiska informujemy, że nie wysyłamy papierowych blankietów spłat.

  • Gdzie uzyskam informację o liczbie rat pozostałych do spłaty?

    Nasz Zespół Obsługi Klienta chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości. Zapraszamy do kontaktu.

  • Czy mogę odstąpić od Umowy o kredyt?

    Rozumiemy, że czasem plany się zmieniają, dlatego możesz odstąpić od umowy o kredyt w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia.

  • Czy mogę zwrócić towar, który jest na raty?
  • Czy wnioskowanie o kredyt online jest bezpieczne?

    Strona zawierająca formularz online posiada bezpieczne połączenie ssl wraz z certyfikatem zaufania Secure Global Sign.
    Dodatkowo, dla bezpieczeństwa Twoich danych osobowych brak aktywności podczas wnioskowania powoduje zamknięcie strony z formularzem online.
    Jeśli podczas wnioskowania o kredyt rozmyślisz się, pamiętaj o zamknięciu strony z formularzem zawierającym Twoje dane osobowe.
    Przed wnioskowaniem o kredyt online poza sklepami IKEA upewnij się, że korzystasz z urządzeń chronionych programami antywirusowymi.

     

Raty IKEA - zakupy w sklepie internetowym IKEA.pl

  • Co będzie potrzebne do złożenia wniosku online?

    • Dane z dowodu osobistego
    • Dane Twojego pracodawcy, informacje o dochodach i wydatkach
    • Dostęp do swojego konta osobistego lub telefon komórkowy z możliwością robienia zdjęć, jeśli zdecydujesz się na potwierdzenie tożsamości metodą fotoweryfikacji.

  • Jak wygląda proces zakupu na raty krok po kroku (od koszyka zakupowego do finalizacji wniosku)?

    1. Podczas wyboru metody płatności wybierasz opcję BLIK/Szybki przelew/Raty Ikano Banku, a następnie „Raty RRSO 0% Ikano Bank”.
    2. W kolejnym kroku wypełniasz wniosek kredytowy podając swoje dane, a my sprawdzamy, czy możemy udzielić Ci kredytu na Twoje zakupy.
    3. W celu weryfikacji tożsamości należy wykonać przelew 1 zł ze swojego rachunku bankowego lub dokonać weryfikacji w oparciu o dane z rachunku bankowego (AIS) lub potwierdzić tożsamość metodą fotoweryfikacji.
    4. W przypadku wydania pozytywnej decyzji kredytowej udostępnimy Tobie dokumenty kredytowe (formularz informacyjny, umowę, druk odstąpienia, a jeśli zdecydujesz się na ochronę ubezpieczeniową dodatkowe dokumenty związane z ubezpieczeniem).
    5. Po zapoznaniu się z dokumentami możesz zawrzeć umowę korzystając z kodu SMS, który do Ciebie wyślemy. I już!
     


     

  • Dlaczego potrzebny jest dostęp do konta osobistego?

    Poprosimy Cię o przelew na kwotę 1 zł z Twojego rachunku bankowego lub weryfikację w oparciu o dane z rachunku bankowego (AIS) w celu potwierdzenia Twojej tożsamości. UWAGA: 1 zł zwrócimy na Twój rachunek. Nie zobaczymy salda Twojego rachunku ani transakcji. Ważne, aby przelew został wykonany z Twojego rachunku osobistego. Nie akceptujemy konta firmowego. Jeśli współdzielisz konto osobiste, wniosek powinien złożyć pierwszy współwłaściciel konta.

  • Jak i dlaczego należy dokonać weryfikacji przelewem za 1 zł lub weryfikacji w oparciu o dane z rachunku bankowego (AIS)?

    Przelewu za 1 zł lub weryfikacji w opraciu o dane z rachunku banków dokonasz wybierając spośród listy banków umożliwiających taką transakcję. Opcja ta jest dostępna podczas procesu składania wniosku kredytowego.

    Przelew za 1 zł lub weryfikacja w opraciu o dane z rachunku bankowego pozwalają nam upewnić się, że wniosek o raty wypełnia osoba, której dane zostały podane.

  • Z rachunków, w których bankach mogę wykonać przelew za 1 zł?

    Udostępniamy możliwość wykonania przelewu za 1 zł z następujących banków:

    • Credit Agricole,
    • mBank,
    • Getin Noble Bank,
    • T-mobile Usługi Bankowe,
    • Santander Bank,
    • Bank Pekao SA,
    • BOŚ Bank,
    • Alior Bank,
    • ING Bank Śląski (w godzinach 1:00-20:00 od poniedziałku do soboty),
    • Bank Millennium,
    • PKO Bank Polski,
    • Inteligo,
    • Bank Pocztowy,
    • Neo Bank,
    • Nest Bank.

     

  • W których bankach mogę wykonać weryfikacji w oparciu o dane z rachunku bankowego (AIS)?

    • BNP Paribas
    • Credit Agricole
    • mBank
    • Getin Noble Bank
    • T-mobile Usługi Bankowe
    • Santander Bank
    • Bank Pekao SA
    • Alior Bank
    • ING Bank Śląski 
    • Bank Millennium
    • Bank Pocztowy
     

  • Dlaczego nie ma mojego banku do zweryfikowania tożsamości przelewem?

    Nie wszystkie banki dostarczają niezbędne informacje umożlwiające zweryfikowanie tożsamości w czasie umożliwiającym przeprocesowanie wniosku. Czasem Twój bank prowadzi prace techniczne, co może spowodować, że zniknie z listy banków. Wówczas należy złożyć wiosek w czasie dostępności Twojego banku. 

  • Czy mogę zrobić przelew weryfikacyjny Blikiem?

    Tak, jeśli Twój bank udostępni tą możliwość w aplikacji. 

  • Czy mogę potwierdzić swoją tożsamość korzystając z aplikacji lub strony swojego banku otwartej w innej przeglądarce?

    Przelew weryfikacyjny lub weryfikacji metodą AIS można dokonać tylko klikając ikonę banku, pojawi się komunikat o przekierowaniu do strony banku, gdzie po zalogowaniu, wykonasz przelew lub dokonasz weryfikacji metodą AIS. Po weryfikacji wrócisz na stronę, na której składałeś wniosek i tam otrzymasz decyzję. W przypadku decyzji pozytywnej również wygenerowaną umowę.

  • Jak działa fotoweryfikacja?

    Fotoweryfikacja polega na automatycznym odczytaniu danych z Twojego dowodu osobistego oraz weryfikacji biometrycznej twarzy z wykorzystaniem aparatu fotograficznego w smartfonie.
    Do przeprowadzenia procesu fotoweryfikacji potrzebujesz swojego dowodu osobistego oraz smartfona. Poprosimy Cię o zeskanowanie kodu QR lub podanie numeru telefonu, zrobienie zdjęcia dowodu osobistego oraz wykonania prostego zadania (selfie, ruchu głową lub łączenie kropek).
    Pamiętaj! Zdjęcie dowodu musi być bardzo dobrej jakości, najlepiej na jednolitym tle. Losowe zadanie powinno być wykonywane w bardzo dobrym świetle. 

     

  • Co mam zrobić po weryfikacji danych?

    Po dokonaniu weryfikacji jedną z metod powinno nastąpić przekierowanie na stronę wniosku. Czasem trzeba chwilę poczekać. W tym czasie: nie odświeżaj strony, nie wychodź krzyżykiem, nie cofaj się strzałką. Następnie poczekaj na decyzję kredytową i zawrzyj umowę kodem sms. 

    Uwaga! Może to potrwać nawet klika minut, w zależności od czasu oczekiwania na odpowiedź z Twojego banku. 

  • Gdzie znajdę opcję wyboru rat w trakcie zakupów na IKEA.pl?

    Opcję wyboru zakupów na raty znajdziesz podczas wybierania metody płatności za swoje zakupy na IKEA.pl. Musisz zaznaczyć kropkę przy jednej z dostępnych opcji: BLIK/ Szybki Przelew/ Raty Ikano Banku.

  • Jaki jest czas oczekiwania na weryfikację wniosku kredytowego?

    Decyzję kredytową otrzymasz po podaniu wymaganych danych we wniosku i dokonaniu weryfikacji tożsamości. Czas oczekiwania na weryfikację wniosku kredytowego może zająć kilka minut w zależności od odpowiedzi Twojego banku.

  • Jak mogę otworzyć dokumenty po otrzymaniu decyzji pozytywnej?

    Dokumenty są widoczne na stronie internetowej, na której składałeś wniosek.

    Należy się z nimi zapoznać i je potwierdzić.

    Nie zalecamy ich pobrania na komputer, gdyż w zależności od rodzaju przeglądarki internetowej, proces może zostać przerwany. Dokumenty po podpisaniu zabezpieczone hasłem trafią na Twoją skrzynkę mailową. 

  • W jaki sposób otrzymam informację o decyzji kredytowej?

    Informacja pojawi się na stronie, na której został złożony wniosek.

  • Jaki jest zakres czasowy na złożenie wniosku?

    Maksymalny czas na złożenie wniosku to 55 minut od momentu wyboru Ikano Banku w Bramce Przelewy 24 do etapu podsumowania danych.  Na etapie weryfikacji danych otrzymasz dodatkową godzinę na weryfikację, ze względu na różne czasy odpowiedzi banków.   

  • Nie mam pewności, czy chcę zawrzeć umowę, która się wyświetliła. Do kiedy mogę zawrzeć umowę?

    Masz 48 godzin na zawarcie takiej umowy. Jeśli w tym czasie tego nie zrobisz, wówczas otrzymasz maila z decyzją o niedokończonym procesie.

    Jeśli nie dojdzie do zawarcia umowy, Twoje zamówienia w IKEA zostanie anulowane w ciągu maksymalnie 10 godzin od złożenia zamówienia. W tej sprawie będziemy się z Tobą kontaktować. Możesz też skontaktować się z naszą infolią.  Twoje zamówienie zostanie odtworzone, jeśli wyrazisz na to zgodę. 

  • W jaki sposób podpiszę umowę kredytową?

    Po zapoznaniu się z umową podpisujesz ją kodem SMS, który dostaniesz na podany przez Ciebie numer telefonu.

  • Nie działa kod sms do zawarcia umowy, kolejne również. Jak wpisywać kod?

    Upewnij się, że używasz tylko samych cyfr. Nie używaj #.

  • W jaki sposób dowiem się o zawarciu umowy?

    Po zawarciu umowy wyświetli się komunikat na stronie oraz otrzymasz e-maila, który będzie zawierał potwierdzenie zawarcia umowy z Ikano Bankiem.

  • Co w sytuacji wprowadzenia błędnych danych na wniosku?

    Po zakończeniu wypełniania formularza masz możliwość sprawdzenia danych, jeżeli są błędne możesz wrócić do formularza, aby je poprawić.

    Jeżeli formularz został już wysłany wtedy możesz poprawić tylko imię, nazwisko oraz dane dowodu osobistego.

    Jeżeli pomyliłeś się w innym zakresie danych i nie masz już możliwości ich poprawienia, wiąże się to ze złożeniem nowego wniosku i skompletowaniem koszyka IKEA.

  • Czy moje zamówienie na stronie IKEA wygasa, jeżeli wniosek kredytowy nie zostanie przeprocesowany do końca?

    O ile nie opłacisz zamówienia inną metodą, zamówienie wygasa, ponieważ w takim przypadku IKEA nie dostanie płatności.

  • Jak mogę sprawdzić status mojego wniosku, jeśli nie otrzymuję informacji zwrotnej?

      Skontaktuj się z naszą infolinią, tel. 801 802 805, 22 431 56 00.

  • Nie mam kodu SMS do podpisania umowy, co teraz?

    Aby otrzymać kod SMS musisz potwierdzić zapoznanie się z dokumentami kredytowymi odznaczając odpowiednie pola na dole strony do wnioskowania.

    Jeśli przeszedłeś dalej i kod sms nie przyszedł – może to oznaczać błędnie wpisany numer telefonu do wniosku. Wówczas możemy to potwierdzić na na naszej infolinii, tel. 801 802 805, 22 431 56 00 . Wiąże się to też z koniecznością wprowadzenia nowego wniosku. 

  • Otrzymuję informację o przyjęciu zamówienia w IKEA, zaś wniosek nie został zaakceptowany. Czy należy anulować zamówienie w IKEA?

    Twoje zamówienie zostanie anulowane automatycznie przez system IKEA, jeżeli IKEA nie otrzyma płatności. W momencie, kiedy wniosek kredytowy nie zostanie zaakceptowany przez bank, płatność do IKEA nie zostanie wysłana.

  • Umowa została zawarta oraz potwierdzenie podpisania umowy przyszło na maila, nie mam potwierdzenia złożenia zamówienie w IKEA?

    Skontaktuj się z naszą infolinią, tel. 801 802 805, 22 431 56 00 lub napisz maila na adres obsluga.klienta@ikano.pl, a my sprawdzimy czy płatność ratalna została przekazana do IKEA. W przypadku nie przyjęcia płatności przez IKEA, zamówienie zostanie odtworzone. Dostaniesz nowy numer zamówienia. 

  • Umowa została zawarta oraz potwierdzenie podpisania umowy przyszło na maila, a otrzymuję informację, że zamówienie w IKEA zostało anulowane?

    1. W pierwszej kolejności sprawdź w swojej skrzynce mailowej, ile razy zostało rozpoczęte składanie zamówienia w IKEA. Jeśli kilkukrotnie, wówczas IKEA oczekuje na płatność za każde rozpoczęte zamówienie. Jeśli system IKEA nie otrzyma płatności (w tym ratalnej), wówczas zamówienia są automatycznie anulowane. 
    2. Jeśli rozpoczęte było tylko jedno zamówienie i tylko tego zamówienia dotyczy mail z IKEA o anulacji, wówczas skontaktuj się z naszą infolinią, tel. 801 802 805, 22 431 56 00 lub napisz maila na adres obsluga.klienta@ikano.pl, a my sprawdzimy czy płatność ratalna została przekazana do IKEA. W przypadku nie przyjęcia płatności przez IKEA, zamówienie zostanie odtworzone. Dostaniesz nowy numer zamówienia. 

  • Jakie wymagania dla telefonu / komputera/ laptopa są potrzebne?

    Wymagania techniczne:

    System składania wniosków o kredyt Ikano Banku jest obsługiwany przez wszystkie najbardziej popularne przeglądarki internetowe (oprócz Internet Explorer). Zachęcamy do korzystania z najbardziej aktualnych wersji przeglądarek:

    Chrome (45.x i wyższych),
    Firefox (38.x i wyższych),
    Edge (11.x i wyższych),
    Opera (30.x i wyższych),
    Safari (9.x i wyższych).

    W przypadku urządzeń mobilnych wybierz standardowe ustawienia iOS (wersja 9.x i wyższa) lub Android (wersja 4.4x i wyższa).

     

Raty IKEA - ubezpieczenie spłaty kredytu i zakupionego towaru „Spłata kredytu IKEA”

  • Przed czym chroni mnie ubezpieczenie spłaty kredytu i zakupionego towaru „Spłata kredytu IKEA”?

    Ubezpieczenie chroni Cię przed brakiem możliwości spłaty kredytu za zakupiony towar w wypadku trudnych sytuacji życiowych, takich jak: zgon, całkowita niezdolność do pracy lub (w zależności od wariantu ubezpieczenia) utrata pracy, czasowa niezdolność do pracy lub poważne zachorowanie.

    Dodatkowo Ubezpieczyciel wypłaci Ci odszkodowanie, jeśli zakupiony towar zostanie uszkodzony lub utracony.

    Szczegółowy opis poszczególnych świadczeń i warunki ich przyznawania określają Ogóle Warunki Ubezpieczenia na życie i ryzyka utraty zatrudnienia „Spłata kredytu IKEA”.

  • Jakie świadczenia przysługują mi w przypadku śmierci?

    W przypadku Twojej śmierci Ubezpieczyciel wypłaci osobie, którą wskażesz we wniosku ubezpieczeniowym, równowartość pozostałej do spłaty kwoty kredytu oraz dodatkowo kwotę 3000 PLN.

  • Jakie świadczenia przysługują mi w przypadku całkowitej niezdolności do pracy?

    W przypadku całkowitej niezdolności do pracy Ubezpieczyciel wypłaci Ci równowartość pozostałej do spłaty kwoty kredytu.

  • Jakie świadczenia przysługują mi w przypadku czasowej niezdolności do pracy?

    W przypadku czasowej niezdolności do pracy Ubezpieczyciel będzie wypłacał Ci równowartość miesięcznej raty kredytu, tak długo, jak długo utrzymywać się będzie niezdolność do pracy potwierdzona orzeczeniem lekarskim, lecz nie więcej niż 6 miesięcznych rat.

  • Jakie świadczenia przysługują mi w przypadku utraty pracy?

    W przypadku utraty pracy Ubezpieczyciel będzie wypłacał Ci równowartość miesięcznej raty kredytu, tak długo, jak długo posiadać będziesz status osoby bezrobotnej z prawem do zasiłku, maksymalnie do 6 rat.

  • Jakie świadczenia przysługują mi w przypadku poważnego zachorowania?

    W przypadku poważnego zachorowania Ubezpieczyciel wypłaci Ci jendorazowe świadczenie w wysokości  12 miesięcznych rat kredytu, wymaganych bezpośrednio po dniu zdarzenia ubezpieczeniowego zgodnie z harmonogramem spłaty kredytu. 

  • Jak należy rozumieć definicję Poważnego zachorowania?

    Poważne zachorowanie to jedna z wymienionych chorób: zawał serca, udar mózgu, niewydolność nerek, nowotwór, chirurgiczne pomostowanie naczyń wieńcowych. Poważne zachorowanie musi zostać potwierdzone diagnozą lekarską i nie być skutkiem wcześniej istniejącej choroby (czyli zdiagnozowanej lub leczonej w okresie 24 miesięcy kalendarzowych przed dniem przystąpienia do ubezpieczenia).

  • Czym jest Ubezpieczenie zakupionych towarów?

    Jest to ubezpieczenie kredytowanego towaru od ryzyka nieumyślnego uszkodzenia w ciągu 120 dni od daty paragonu bądź jego utraty na skutek kradzieży lub rabunku. W powyższych przypadkach Ubezpieczyciel wypłaci Ci odszkodowanie w kwocie wskazanej na paragonie.

  • Czy istnieje maksymalny limit wszystkich świadczeń?

    Tak, jest nim suma ubezpieczenia wynosząca 50 000 PLN.

  • Kto może zgłosić roszczenie i na czyje konto wpłynie odszkodowanie?

    Roszczenie może zgłosić każda osoba. Pamiętaj jednak, że informacji na temat zgłoszonego roszczenia możemy udzielić tylko osobom upoważnionym tj. Ubezpieczonemu lub w przypadku zgonu Ubezpieczonego osobie wskazanej we wniosku ubezpieczeniowym lub spadkobiercom Ubezpieczonego.
    Świadczenie/ odszkodowanie wypłacane jest zgodnie z zapisami Ogólnych Warunków Ubezpieczenia.

  • Gdzie są określone warunki przyznawania świadczeń i czy istnieją jakiś ograniczenia ich wypłaty?

    Wysokość i warunki przyznawania świadczeń określają zapisy Ogólnych Warunków Ubezpieczenia na życie i ryzyka utraty zatrudnienia „Spłata kredytu IKEA”, które otrzymasz przed zawarciem umowy.