-
Jak zalogować się do Serwisu Internetowego Karty Kredytowej IKEA Family?
Należy posiadać na urządzeniu mobilnym zainstalowaną aplikację Ikano Bank Secure App służącą do potwierdzania autoryzacji zgodnie z obecnie panującymi wymogami bezpieczeństwa.
Instrukcję pobrania i zainstalowania aplikacji znajdziesz w zakładce dotyczącej aplikacji.
W górnej części strony znajduje się przycisk do logowania o nazwie Serwis Internetowy. Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony do strony logowania.
1. Należy wprowadzić numer Karty
2. Kliknąć przycisk „Zaloguj się”
3. Zostaniesz poproszony o uruchomienie aplikacji mobilnej Ikano Bank Secure App na swoim telefonie celem potwierdzenia autoryzacji.
Uwaga: niezbędne jest aby były włączone powiadomienia dla aplikacji.
4. Po uruchomieniu aplikacji Ikano Bank Secure App kliknij przycisk „Akceptuj” oraz oraz potwierdź logowanie.
5. Powróć na stronę Ikano Banku i kliknij przycisk „Dalej”.
6. Gotowe :). -
Jak aktywować Kartę Kredytową IKEA Family?
Aktywacji Karty możesz dokonać w Serwisie Internetowym. Wystarczy się zalogować i kliknąć w zakładkę "Aktywacja karty", a następnie "Aktywacja karty głównej".
Możesz również dokonać aktywacji telefonicznie kontaktując się z naszym Zespołem Obsługi Klienta. Aktywacji dokonaj po otrzymaniu Karty. -
Jak pobrać nowe hasło do Serwisu Internetowego?
1. Na stronie powitalnej Ikano Banku przejdź do Serwisu internetowego.
2. Poniżej przycisku „Zaloguj się” kliknij "Pobierz nowe hasło".
3. Na ekranie, który się pojawi wprowadź 8 ostatnich cyfr numeru swojej Karty Kredytowej IKEA Family oraz datę swojego urodzenia.
4. Kliknij przycisk „Zatwierdź”
5. Pokaże się ekran z Twoimi danymi, na którym kliknij "Nowe hasło".
6. Nowe hasło zostanie wysłane na Twój adres e-mail podany w Umowie. Zalecamy zmianę hasła po pierwszym zalogowaniu się do Serwisu Internetowego. -
Jak sprawdzić dostępne środki na Karcie?
Środki dostępne na Twojej Karcie Kredytowej IKEA Family możesz sprawdzić:
- w bankomatach (koszt 2 zł każdorazowo)
- kontaktując się z nami telefonicznie
Dostępne środki oraz saldo wskazane w Serwisie Internetowym może nie obejmować ostatnio dokonanych transakcji, uwzględnia tylko transakcje zawarte w historii. Aktualną informację o saldzie i dostępnych środkach możesz uzyskać telefonicznie lub w bankomatach. -
Jak dokonać spłaty zadłużenia Karty?
W celu sprawdzenia kwoty minimalnej lub całkowitej do spłaty należy dokonywać wpłat zgodnie z udostępnianym wyciągiem w Serwisie Internetowym bądź dostarczanym drogą listowną. Na wyciągu dostępny jest również numer konta, który jest numerem indywidualnie przypisanym do Karty danego Klienta.
Wpłat w wysokości co najmniej kwoty minimalnej, należy dokonywać do 25-tego dnia każdego miesiąca zgodnie z wyciągiem.