-
Co oznacza brak wznowienia umowy o Kartę Kredytową IKEA Family?
Umowa o Kartę Kredytową IKEA Family, która dotychczas była przedłużana co rok na okres kolejnych 12 miesięcy, zostanie zamknięta przez Ikano Bank w rocznicę jej podpisania. Ikano Bank poinformuje o nieprzedłużeniu Umowy na co najmniej 2 miesiące przed upływem okresu 12-miesięcznego na który Umowa została zawarta.
-
Czy mogę korzystać z Karty do momentu wygaśnięcia terminu ważności?
Karta będzie aktywna do momentu rozwiązania umowy niezależnie od daty ważności na karcie. Pamiętaj, że jesteś zobowiązany do spłaty całego wykorzystanego salda oraz ewentualnych kosztów przed terminem rozwiązania umowy wskazanym przez Ikano Bank.
-
Co zrobić w przypadku istniejącego zadłużenia na karcie?
Jesteś zobligowany do spłaty całości zadłużenia na indywidualny numer konta przypisany do Twojej umowy przed terminem jej rozwiązania, który został wskazany przez Ikano Bank.
-
Czy wraz z Kartą Kredytową IKEA Family stracę benefity na karcie lojalnościowej IKEA Family?
Karta Kredytowa IKEA Family oraz karta lojalnościowa IKEA Family to odrębne usługi. Wszystkie punkty i benefity zgromadzone na karcie lojalnościowej IKEA Family pozostaną bez zmian.
-
Jakie są przyczyny decyzji o rezygnacji z kart?
Decyzja o rezygnacji z kart jest wynikiem strategii biznesowej Ikano Banku, mającej na celu dopasowanie oferty do zmieniających się trendów finansowych.