Co roku czekamy na to, co przyniesie raport z badania. W tym roku, naprawdę mamy powód do dumy! Klienci, którzy zrobili zakupy na raty w IKEA docenili jakość obsługi w naszych punktach ratalnych w sklepach IKEA. W ankiecie, przeprowadzonej w okresie 09.10.-03.11.2023 r., podobnie jak rok temu, aż 94% badanych potwierdziło, że są zadowoleni z obsługi klienta! To zadowolenie z pewnością przełożyło się na kolejny parametr – aż 88% badanych przyznało, że ponownie skorzystaliby z zakupów na raty. I tu odnotowaliśmy wzrost o 2 punkty procentowe w stosunku do poprzedniego roku.
To jednak nie wszystko! Wiemy, że czasem klienci mogą gubić się w zawiłych formalnościach, dlatego dążymy do ułatwiania procesów związanych z wnioskowaniem i zawieraniem umów kredytowych. W drugiej połowie 2023 roku odświeżyliśmy i uprościliśmy nasz proces wnioskowania online. Nie bez powodu 82% badanych przyznało, że zakupy na raty w IKEA są łatwe.
Wyniki badania NEPA pokazują, że kredytowanie zakupów na raty jest potrzebne, a nasze raty IKEA ułatwiają życie wielu ludziom. I o to staramy się każdego dnia, pracując na realizację tego celu. I chyba go spełniliśmy także i w tym roku, go ponad połowa badanych (54%) przyznała, że nie zrobiłaby zakupów w IKEA, gdyby nie mogli skorzystać z rat.