VerifyOnComputer

WaitingForVerification PressToOpenBankId
Back

EnterPersonalIdentityNumber

VerifyOnMobile

WaitingForVerification
Back

Jak co roku zbadaliśmy, jak klienci oceniają zakupy na raty w sklepach IKEA oraz poziom satysfakcji z obsługi klienta. My już wiemy, że raty mają moc i mamy na to dowody. Prezentujemy wyniki ankiety przeprowadzonej przez agencję badawczą NEPA. 

Z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą NEPA w dniach 19.09.-7.10.2022 r. wynika, że klienci doceniają jakość obsługi w naszych punktach ratalnych w sklepach IKEA. Potwierdziło to aż 94% badanych! Cieszymy się, że nasze podejście do klienta, a także wartości, którymi się kierujemy w codziennej pracy, przekładają się na zadowolenie naszych klientów. To sprawia, że do nas wracają. Aż 86% badanych chętnie skorzystałoby ponownie z zakupów na raty w IKEA

Wysoki poziom satysfakcji klientów, sprawia, że polecają nas swoim bliskim. 82% badanych przyznało, że poleciłoby zakupy na raty w sklepach IKEA swoim znajomym i rodzinie. Wierzymy, że to także zasługa dostępności, wygody i prostoty Rat IKEA. Klienci przyznają, że zakupy na raty w IKEA są łatwe (aż 72% badanych to potwierdza). 

Wyniki uzyskanie w badaniu pokazują, że dobrze realizujemy naszą misję. Ułatwiamy życie innym ludziom, którzy mogą skorzystać z naszych rat i spełniać swoje marzenia o pięknych i funkcjonalnych wnętrzach. Wiemy to, bo ponad połowa badanych (55%) przyznała, że nie zrobiłaby zakupów w IKEA, gdyby nie mogli skorzystać z rat. Co więcej, dzięki ratom mogą kupić więcej niż planowali. Tak wskazało ponad 30% badanych. 

Wyniki badania NEPA co roku pokazują, że jesteśmy potrzebni, że nasze raty ułatwiają życie, ale przede wszystkich szczegółowa analiza wyników daje nam możliwość wprowadzania ulepszeń, których oczekują klienci. 

Mamy nadzieję na co najmniej tak samo dobre wyniki w kolejnym badaniu. 

 
 
Wyniki NEPA 2022

Przeczytaj również