!
Infolinia – przerwa modernizacyjna Ze względu na prace modernizacyjne kontakt telefoniczny z pracownikiem infolinii może być dziś niemożliwy. Prosimy o kontakt w późniejszym terminie lub wysłanie e-maila. Przepraszamy za niedogodności.
Silnie uwierzytelnianie musi odbywać się w oparciu o co najmniej dwa elementy, do których należą:
Powyższe elementy muszą być od siebie niezależne.
Procedura silnego uwierzytelnienia musi być przeprowadzana, gdy:
Karta Kredytowa IKEA Family ma włączoną usługę 3D Secure. Płatności w niektórych sklepach internetowych są zabezpieczone usługą 3D Secure. Tam, gdzie działa ta usługa, płatność przy użyciu Karty potwierdzisz w aplikacji.
Jeśli chcesz ponownie zainstalować aplikację lub zmienić urządzenie mobilne, przejdź do Serwisu Internetowego i wybierz opcję "Ponowna instalacja aplikacji/zmiana urządzenia mobilnego". Podaj numer Karty, hasło oraz PESEL. W kolejnym kroku otrzymasz wiadomość na stronie Serwisu z prośbą o pobranie aplikacji na nowe urządzenie. Możesz też skorzystać z poniższej instrukcji.
Jeśli chcesz ponownie zainstalować aplikację na tym samym urządzeniu mobilnym, w pierwszej kolejności odinstaluj aplikację. Następnie możesz przejść do ponownego jej pobrania i dodania Karty do aplikacji.
Pamiętaj! Aplikacja może być zainstalowana wyłącznie na jednym urządzeniu. Jeśli pobrałeś ją na kolejne urządzenie mobilne i dodałeś kartę, aplikacja na pierwszym urządzeniu nie będzie działać poprawnie. Odinstaluj ją na urządzeniu, z którego nie będziesz z niej korzystać.
Po poprawnym dodaniu Karty i ustawieniu app PIN do aplikacji otrzymasz informację w aplikacji i w Serwisie Internetowym, że Karta została dodana (numer Karty nie będzie widoczny w aplikacji). Podczas logowania się do Serwisu, po wpisaniu numeru Karty, otrzymasz komunikat o konieczności potwierdzenia logowania w aplikacji Ikano Bank Secure App.
Jeśli chcesz ponownie zainstalować aplikację lub zmienić urządzenie mobilne, przejdź do Serwisu Internetowego i wybierz opcję "Ponowna instalacja aplikacji/zmiana urządzenia mobilnego". Podaj numer Karty, hasło oraz PESEL. W kolejnym kroku otrzymasz wiadomość na stronie Serwisu z prośbą o pobranie aplikacji na nowe urządzenie. Możesz też skorzystać z poniższej instrukcji.
Jeśli chcesz ponownie zainstalować aplikację na tym samym urządzeniu mobilnym, w pierwszej kolejności odinstaluj aplikację. Następnie możesz przejść do ponownego jej pobrania i dodania Karty do aplikacji.
Pamiętaj! Aplikacja może być zainstalowana wyłącznie na jednym urządzeniu. Jeśli pobrałeś ją na kolejne urządzenie mobilne i dodałeś kartę, aplikacja na pierwszym urządzeniu nie będzie działać poprawnie. Odinstaluj ją na urządzeniu, z którego nie będziesz z niej korzystać.
Kod QR niezbędny jest podczas instalowania aplikacji, logowania offline bez dostępu do internetu na telefonie i zmiany urządzenia mobilnego. Kod QR będzie widoczny podczas wykonywania powyższych działań. Nie uzyskasz go jako odrębny kod i nie wywołasz go manualnie.
Aby móc się zalogować do Serwisu używając aplikacji musisz również mieć dodaną Kartę do aplikacji. Dopiero po dodaniu Karty możesz logować się do Serwisu jednym kliknięciem w aplikacji.
Aplikacja jest wyłącznie narzędziem uwierzytelniającym co oznacza, że wyłącznie potwierdzasz w niej logowanie do Serwisu Internetowego, przelew z Karty oraz zakupy dokonane w internecie w sklepach korzystających z 3D Secure.
Nie, by dokonać rejestracji/dodania Karty do aplikacji niezbędny jest dostęp do internetu. Natomiast już po dodaniu Karty do aplikacji, możesz zalogować się do Serwisu w trybie offline (bez dostępu do internetu).
App PIN jest to 7-8 cyfrowe hasło do aplikacji Ikano Bank Secure App. Pamietaj, że app PIN do aplikacji nie jest ten sam, co PIN do Karty.
App PIN ustalamy podczas pierwszej rejestracji Karty w aplikacji Ikano Bank Secure app. Jeśli go nie pamiętasz, na stronie Serwisu Internetowego, możesz zresetować app PIN wybierając opcję „Reset app PIN”.
Ten dokument opisuje zasady przetwarzania danych w aplikacji Ikano Bank Secure App (dalej: „Aplikacja”) oferowanej przez Ikano Bank AB (publ) Spółka Akcyjna Oddział w Polsce (dalej: „Ikano Bank”).
Aplikacja jest przeznaczona dla Klientów Ikano Banku, którzy korzystają z Karty Kredytowej IKEA Family (dalej: „Karta”). W celu prawidłowego działania Aplikacja wymaga połączenia z Internetem.
Celem przetwarzania danych w Aplikacji jest autoryzacja transakcji płatniczych realizowanych przy użyciu Karty, dostęp do rachunku Karty oraz autoryzacja przez Ciebie dostępu dla dostawców świadczących usługę dostępu do informacji o rachunku do historii transakcji na Twojej Karcie. Wymóg autoryzacji transakcji płatniczych wynika z Ustawy o usługach płatniczych. W celu takiej autoryzacji Aplikacja będzie Cię prosiła o zgodę na:
1. używanie danych o lokalizacji – niezbędne do oceny ryzyka dla transakcji płatniczych online,
2. używanie kamery – niezbędne do skanowania kodów QR, żeby zarejestrować Aplikację i powiązać ją z konkretną Kartą,
3. wysyłanie powiadomień dotyczących transakcji płatniczych oczekujących na Twoją autoryzację.
Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne, ale konieczne do prawidłowej autoryzacji i sfinalizowania transakcji płatniczej.Dane uzyskiwane z Aplikacji będą przetwarzane przez Ikano Bank dla celów udostępnienia ich na żądanie organów nadzoru albo dla rozpatrzenia Twojej reklamacji, przy czym Aplikacja nie przekazuje do Ikano Banku numeru PIN lub danych biometrycznych.
Dane uzyskiwane z Aplikacji nie będą przekazywane podmiotom trzecim, innym niż wymienione w niniejszym dokumencie.
Przyjmujesz także do wiadomości, że Bank będzie zbierał i gromadził dane dotyczące urządzenia mobilnego, w celu wykrycia jakichkolwiek procesów wykorzystywanych do modyfikowania lub hackowania systemu operacyjnego urządzenia mobilnego („rooting’), aby zapewnić, że urządzenie mobilne spełnia niezbędne wymogi bezpieczeństwa.
Zasady przetwarzania danych osobowych, w tym informacje o Twoich prawach oraz o sposobach komunikacji z inspektorem ochrony danych, znajdziesz tutaj.