VerifyOnComputer

WaitingForVerification PressToOpenBankId
Back

EnterPersonalIdentityNumber

VerifyOnMobile

WaitingForVerification
Back

Zgłaszenie naruszeń

Zgłaszanie naruszeń w Ikano Banku

Jak chronimy nasze wartości i obietnice

W Ikano Banku staramy się żyć zgodnie z naszymi wartościami i przestrzegać naszego Kodeksu Postępowania. Jednak nawet kierując się najlepszymi intencjami, sprawy nie zawsze układają się tak, jak byśmy tego chcieli.

Dostępnych jest kilka wewnętrznych kanałów komunikacji, aby otwarcie zgłaszać problemy, jednak zdajemy sobie sprawę, że w niektórych sytuacjach może to nie być możliwe. Właśnie dlatego wdrożyliśmy linię alarmową EthicsPoint. Jest to poufna, bezpieczna, zewnętrznie zarządzana usługa, która umożliwia anonimowe zgłaszanie naruszeń, jeśli masz taką potrzebę. Usługa jest dostępna 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.
 

Jakie sprawy mogę zgłosić?

Zachęcamy każdego, kto obecnie lub w przeszłości współpracował z nami i doświadczył lub zaobserwował zachowanie o charakterze niezgodnym z prawem lub niemoralnym w środowisku związanym z pracą, do zgłaszania się bez obawy przed represjami.

Za pośrednictwem tej platformy można również zgłaszać obawy dotyczące niewłaściwego postępowania w miejscu pracy, w tym ujawnienia informacji chronionych na mocy lokalnych przepisów dotyczących informowania o nieprawidłowościach. 


Zglaszanie_naruszen_home

Problemy z produktem lub usługą?

Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą produktów lub usług Ikano Banku, chcemy o tym wiedzieć. Powiedz nam, co jest nie tak, abyśmy mogli spróbować to naprawić. 

Złóż reklamację