Klient może składać reklamacje:
- W formie pisemnej - osobiście w siedzibie Banku (adres: ul. Postępu 14; 02-676 Warszawa), jak również w innych jednostkach, gdzie Bank wykonuje czynności (aktualny ich wykaz wraz z adresami, godzinami otwarcia oraz numerami telefonów znajduje się tutaj) lub przesyłką pocztową (adres do korespondencji: ul. Postępu 14; 02-676 Warszawa).
- Ustnie - osobiście do protokołu podczas wizyty w siedzibie Banku, jak również innych jednostkach, gdzie Bank wykonuje czynności lub telefonicznie podczas kontaktu z Zespołem Obsługi Klienta Banku (numery telefonów: 22 431 56 00), jak również kontaktując się telefonicznie z innymi jednostkami, gdzie Bank wykonuje czynności.
- W formie elektronicznej poprzez e-mail: reklamacje@ikano.pl. W przypadku złożenia reklamacji drogą e-mailową, prosimy o wskazanie formy odpowiedzi (list lub e-mail). Jeśli nam jej nie wskażesz, wyślemy odpowiedź listownie.
- Za pomocą formularza elektornicznego na naszej stronie. Uwaga, uzupełnij formularz wyłącznie w sytuacji gdy chcesz złożyć reklamację. W innych sprawach związanych z Twoim produktem, kontaktuj się z nami na adresy e-mail znajdujące się w zakładce KONTAKT.