IX Kongres Pośrednictwa Finansowego po raz kolejny z udziałem Ikano Banku
Solidna dawka rzetelnych informacji na temat rynku kredytu konsumenckiego i hipotecznego oraz ciekawe dyskusje to już standard, na jaki możemy liczyć podczas Kongresu Pośrednictwa Finansowego. To największe cykliczne spotkanie branżowe, organizowane przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych, w miniony wtorek miało swoją dziewiątą odsłonę. A my po raz kolejny mieliśmy zaszczyt być partnerem wspierającym wydarzenie.
IX Kongres Pośrednictwa Finansowego to wyjątkowe spotkanie ekspertów z sektora pośrednictwa finansowego, które jest okazją do wymiany doświadczeń i rozmów na tematy ważne dla całej branży. Podczas ostatniego kongresu wzięliśmy udział w dwóch panelach dyskusyjnych.
Sylwester Pedowicz, Branch & Commercial Manager, reprezentował nas w panelu „ESG – gdzie jesteśmy, co nas czeka? Szerokie spojrzenie i wybrane wyzwania z kategorii S”. Rozmowy eksperckie toczyły się m.in. wokół wyzwań i regulacji ESG w branży finansowej. Podjęto także temat wolontariatu jako narzędzia realizacji wyzwań społecznych biznesu oraz dyskutowano, dlaczego S jest tak ważne w ESG.
Z kolei, Bartosz Jamróz, Head of Direct to Customer był naszym głosem w panelu „Technologia – transformacja technologiczna firm pośrednictwa kredytowego”. Podczas dyskusji eksperci rozmawiali m.in. o wpływie pandemii na transformację technologiczną branży finansowej, o wyzwaniach stojących przed pośrednikami online, o kredytach hipotecznych 100% online, a także o przyszłości branży pośrednictwa finansowego.
To był dzień pełen ciekawych, merytorycznych dyskusji!
Sylwester Pedowicz, Branch & Commercial Manager, reprezentował nas w panelu „ESG – gdzie jesteśmy, co nas czeka? Szerokie spojrzenie i wybrane wyzwania z kategorii S”. Rozmowy eksperckie toczyły się m.in. wokół wyzwań i regulacji ESG w branży finansowej. Podjęto także temat wolontariatu jako narzędzia realizacji wyzwań społecznych biznesu oraz dyskutowano, dlaczego S jest tak ważne w ESG.
Z kolei, Bartosz Jamróz, Head of Direct to Customer był naszym głosem w panelu „Technologia – transformacja technologiczna firm pośrednictwa kredytowego”. Podczas dyskusji eksperci rozmawiali m.in. o wpływie pandemii na transformację technologiczną branży finansowej, o wyzwaniach stojących przed pośrednikami online, o kredytach hipotecznych 100% online, a także o przyszłości branży pośrednictwa finansowego.
To był dzień pełen ciekawych, merytorycznych dyskusji!