W jakim stopniu usługa jest dostępna?
Zdajemy sobie sprawę, że część usługi częściowo spełnia wymagania dostępności w normie dostępności EN 301 549. Wymagania dotyczące dostępności są wbudowane w odpowiednie procesy projektowania, rozwijania i oferowania usługi. Dostępność usługi jest regularnie weryfikowana.
Informacje techniczne dotyczące dostępności usługi
Niedostępne części tej usługi opisano poniżej.
Proces aplikacji
Podczas nawigacji za pomocą klawiatury i/lub korzystania z technologii wspomagających:
- Kilku elementom interaktywnym brakuje widocznych wskaźników ostrości. Tam, gdzie ostrość jest obecna, kontrast jest często zbyt niski, aby móc ją łatwo zauważyć.
- Do kilku elementów interaktywnych nie można uzyskać dostępu za pomocą klawiatury.
- Komunikaty o błędach nie są powiązane z odpowiednimi polami. Czytniki ekranu mogą nie rozumieć, którego pola dotyczy błąd.
- Kontrast wskaźników ostrości jest zazwyczaj na niskim poziomie. Utrudnia to użytkownikom klawiatury śledzenie ich pozycji na stronie.
- Niektóre podpowiedzi, np. ikony znaku zapytania, są wyświetlane tylko po najechaniu myszką i nie są dostępne dla użytkowników nawigujących za pomocą klawiatury lub czytników ekranu.
- W 1 i 2 kroku w aplikacji wielu elementom, zwłaszcza polom wyboru (listom rozwijanym), danym kalendarza i innym, brakuje prawidłowo powiązanych etykiet. Chociaż etykiety wizualne są obecne, nie są powiązane z odpowiednimi polami.
- Użytkownicy klawiatury mają trudności z dostępem do łącza „Zobacz metody weryfikacji tożsamości”.
- Podtytuły są prezentowane na tym samym poziomie co nagłówki główne, co utrudnia technologiom wspomagającym interpretację hierarchii zawartości strony.
Użytkownicy z zaburzeniami widzenia barw:
Obecne komunikaty walidacyjne używają czerwonego tekstu i czerwonych obramowań jako jedynego wizualnego wskazania błędu.
Użytkownicy polegający na funkcjach automatycznego wypełniania w przeglądarce:
W kilku polach do wprowadzania danych osobowych (np. imię, nazwisko) brakuje atrybutów automatycznego uzupełniania. Utrudnia to użytkownikom szybkie i dokładne wypełnianie formularzy.
Zarządzanie kontem
Obecnie sprawdzamy dostępność tej części usługi. Jeśli korzystasz z narzędzi wspomagających, takich jak czytniki ekranu, masz niepełnosprawność poznawczą lub ruchową, możesz napotkać problemy.
Informacje o produkcie
Informacje dotyczące produktu zamieszczone na stronie internetowej banku nie są jeszcze w pełni zgodne z wymaganiami. Jeśli nawigujesz za pomocą klawiatury i/lub korzystasz z technologii wspomagającej:
- Pola wejściowe w kalkulatorze i w formularzach kontaktowych nie mają dostępnych nazw w kodzie strony. Utrudni to nawigację za pomocą klawiatury i technologii wspomagających.
- W kodzie strony znajdują się puste nagłówki w sekcji najczęściej zadawane pytania, na blogu i w elementach kalkulatora. Utrudnia to nawigację za pomocą klawiatury i technologii wspomagających.
- Podczas przeglądania postów na blogu występują elementy, które nie są widoczne dla technologii wspomagających oraz linki do kont w mediach społecznościowych, które nie mogą być łatwo zidentyfikowane przez technologie wspomagające.
Produkty objęte usługą
Nie dotyczy
Obsługa klienta
Linie telefoniczne
W nasze linie telefoniczne nie została wbudowana technologia wspomagająca, ale jeśli korzystasz z technologii wspomagającej innej firmy, np. type talk, jest ona kompatybilna z naszymi liniami telefonicznymi.
Formularz internetowy
Obecnie są w trakcie przeglądu. Jeśli korzystasz z technologii wspomagających lub masz zaburzenia poznawcze lub motoryczne możesz napotkać problemy korzystaniu z nich.
Dokumenty PDF
Pracujemy nad tym, aby nasze dokumenty PDF były dostępne dla wszystkich, w tym dla osób korzystających z technologii wspomagających. Do czasu ukończenia tych aktualizacji użytkownicy korzystający z nawigacji klawiaturowej lub czytników ekranowych mogą mieć trudności z dostępem do treści.