Kredyt IKEA na zakupy online


Koszyk IKEA już skompletowany? Zapraszamy!

 

Poznaj Kredyt IKEA na zakupy online

  • wygodne raty dla osób fizycznych na zakupy w IKEA przez internet bez wychodzenia z domu
  • aktualnie możliwość wyboru rat online dotyczy opcji "zamów z dostawa do domu"
  • kredyt na wszystkie zakupy z koszyka IKEA od 300 zł do 20 000 zł
  • okres kredytowania: 12, 18, 24, 30, 36 lub 48 miesięcy
  • warunki ubiegania się o kredyt takie same, jak dla kredytu w sklepach IKEA
  • dobrowolne ubezpieczenie zakupionych towarów oraz spłaty kredytu w nieprzewidzianych sytuacjach losowych, m.in. śmierć, strata pracy czy poważna choroba. Miesięczna składka ubezpieczeniowa wynosi 0,29% kwoty kredytu
  • RRSO 18,22%

Zobacz, że to proste!

  • wszystko załatwisz samodzielnie od ręki, bez konieczności dostarczania dokumentów do Ikano Banku
  • na początku na stronie IKEA.pl dodaj wybrane produkty do koszyka, wybierz jako metodę płatności „Przelewy 24”, dalej ikonkę „Raty” i kliknij guzik „Na raty w IKEA”
  • wybierz wygodną dla siebie wysokość raty dopasowując okres kredytowania 
  • wypełnij wniosek kredytowy
  • poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości za pomocą  zwrotnego przelewu  1 zł z Twojego rachunku bankowego

    Lista banków dostepnych w usłudze weryfikacji
    - Credit Agricole
    - mBank
    - Getin Noble Bank
    - T-mobile Usługi Bankowe
    - Santander Bank
    - Bank Pekao
    - BOŚ Bank
    - Alior Bank
    - ING Bank Śląski (tylko w godz. 5:00-20:00 w dni robocze)
    - Bank Millennium
    - PKO Bank Polski
    - Inteligo
    - Bank Pocztowy

  • decyzję kredytową przekażemy Ci natychmiast 
  • zawarcie umowy kredytowej potwierdzisz jednorazowym kodem SMS
  • już tylko dostawa i możesz cieszyć się swoimi zakupami

Pytania i odpowiedzi - raty online na IKEA.pl

 

  • Co będzie potrzebne do złożenia wniosku online?
    • Dane z dowodu osobistego
    • Dane Twojego pracodawcy, informacje o dochodach i wydatkach.
    • Dostęp do Twojego konta osobistego
  • Jak wygląda proces zakupu na raty krok po kroku (od koszyka zakupowego do finalizacji wniosku)?
    1. Podczas wyboru metody płatności wybierasz opcję BLIK/Szybki przelew/Raty Ikano, a następnie „Ikano Bank Na raty w IKEA Ikano Bank”.
    2. W kolejnym kroku wypełniasz wniosek kredytowy podając swoje dane, a my sprawdzamy, czy możemy skredytować Twoje zakupy.
    3. W celu identyfikacji tożsamości należy wykonać przelew 1 zł ze swojego rachunku bankowego.
    4. W przypadku wydania pozytywnej decyzji kredytowej udostępnimy Tobie dokumenty kredytowe (np. formularz informacyjny, umowę).
    5. Po zapoznaniu się z dokumentami możesz zawrzeć umowę korzystając z kodu SMS, który do Ciebie wyślemy. I już!
  • Dlaczego potrzebny jest dostęp do konta osobistego?

    Poprosimy Cię o przelew 1 zł z Twojego rachunku bankowego w celu weryfikacji Twojej tożsamości. 1 zł wrócimy na Twój rachunek, nie zobaczymy salda Twojego rachunku ani prowadzonych transakcji. Ważne, aby przelew został wykonany z Twojego rachunku osobistego.

  • Jak i dlaczego należy dokonać weryfikacji przelewem za 1 zł?

    Przelewu za 1 zł dokonasz wybierając spośród banków umożliwiających taką transakcję. Opcja ta jest dostępna podczas procesu składania wniosku kredytowego.

    Przelew za 1 zł pozwala nam upewnić się, że wniosek o raty wypełnia osoba, której dane zostały podane.

  • Z rachunków, w których bankach mogę wykonać przelew za 1 zł?

    Udostępniamy możliwość wykonania przelewu za 1 zł z następujących banków:

    • Credit Agricole
    • mBank
    • Getin Noble Bank
    • T-mobile Usługi Bankowe
    • Santander Bank
    • Bank Pekao
    • BOŚ Bank
    • Alior Bank
    • ING Bank Śląski (tylko w godzinach 5:00-20:00 w dni robocze)
    • Bank Millennium S.A.
    • PKO Bank Polski S.A.
    • Inteligo
    • Bank Pocztowy
  • Dlaczego nie ma mojego banku do zweryfikowania tożsamości przelewem?

    Nie wszystkie banki dostarczają niezbędne informacje umożlwiające zweryfikowanie tożsamości w czasie umożliwiającym przeprocesowanie wniosku.

  • Czy mogę zrobić przelew weryfikacyjny Blikiem?

    Nie. Blikiem możesz zapłacić za zakupy online w IKEA, przelew weryfikacyjny uruchamiasz bezpośrednio ze swojego rachunku bankowego.

  • Mam problem z przelewem weryfikacyjnym Inteligo, PKO BP?

    Przy przelewie do tych banków Twoje dane nie podstawiają się automatycznie. Musisz je wpisać samodzielnie.

  • Dlaczego nie widzę możliwości płatności na raty po wybraniu opcji płatności „Przelewy24”?

    Aktualnie nie wszystkie sposoby dostawy i odbioru towaru mogą być realizowane poprzez zakupy
    na raty, pracujemy na bieżąco nad tym, żeby podobne sytuacje zdarzały się jak najrzadziej.

  • Gdzie znajdę opcję wyboru rat w trakcie zakupów na IKEA.pl?

    Opcję wyboru zakupów na raty znajdziesz podczas wybierania metody płatności za swoje internetowe zakupy w IKEA.

  • Jaki jest czas oczekiwania na weryfikację wniosku kredytowego?

    Decyzję kredytową otrzymasz po podaniu wymaganych danych i wykonaniu przelewu weryfikacyjnego. Czas oczekiwania na weryfikację wniosku kredytowego nie powinien być dłuższy niż 5 min.

  • W jaki sposób otrzymam informację o decyzji kredytowej?

    Informacja pojawi się na stronie, na której został złożony wniosek.

  • Jak mogę otworzyć dokumenty po otrzymaniu decyzji pozytywnej?

    Dokumenty są widoczne na stronie internetowej, na której składałeś wniosek.

    Należy się z nimi zapoznać i je potwierdzić.

  • Jaki jest zakres czasowy na złożenie wniosku?

    Czas jaki masz na złożenie wniosku to 55 minut.

  • W jaki sposób podpiszę umowę kredytową?

    Po zapoznaniu się z umową podpisujesz ją kodem SMS, który dostaniesz na podany przez Ciebie numer telefonu.

  • W jaki sposób dowiem się o zawarciu umowy?

    Po zawarciu umowy otrzymasz e-maila, który będzie zawierał potwierdzenie zawarcia umowy z Ikano Bankiem.

  • Co w sytuacji wprowadzenia błędnych danych na wniosku?

    Po zakończeniu wypełniania formularza masz możliwość sprawdzenia danych, jeżeli są błędne możesz wrócić do formularza, aby je poprawić. Jeżeli formularz został już wysłany wtedy nie masz możliwości poprawienia danych i w przypadku wykrycia błędów należy złożyć nowy wniosek.

  • Jak mogę sprawdzić status mojego wniosku, jeśli nie otrzymuję informacji zwrotnej?

      Skontaktuj się z naszą infolinią, tel. 801 802 805, 22 431 56 00.

  • Nie mam kodu SMS do podpisania umowy, co teraz?

    Aby otrzymać kod SMS musisz potwierdzić zapoznanie się z dokumentami kredytowymi odznaczając odpowiednie pola na dole strony do wnioskowania.

  • Otrzymuję informację o przyjęciu zamówienia w IKEA, zaś wniosek nie został zaakceptowany. Czy należy anulować zamówienie w IKEA?

    Zamówienie zostanie anulowane, jeżeli IKEA nie otrzyma płatności. A w momencie, kiedy wniosek nie jest zaakceptowany płatność do IKEA nie zostanie wysłana.

  • Czy moje zamówienie na stronie IKEA wygasa, jeżeli wniosek kredytowy nie zostanie przeprocesowany do końca?

    O ile nie opłacisz zamówienia inną metodą, zamówienie wygasa, ponieważ w takim przypadku IKEA nie dostanie płatności.

  • Jaką drogą dostarczany jest towar (odbiór w magazynie, kurier itd.) oraz na jaki adres?

    W tej chwili tylko ze standardową dostawą do domu.

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 18,22%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 3 200 zł, całkowita kwota do zapłaty 3 643,92 zł, oprocentowanie zmienne 7%, całkowity koszt kredytu 443,92 zł (w tym: prowizja 7,80% (249,60 zł), odsetki 194,32 zł, ubezpieczenie 0 zł, usługi dodatkowe 0 zł), 18 miesięcznych równych rat w wysokości  202,44 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 29.05.2020 r. na reprezentatywnym przykładzie. 

IKEA Retail Sp. z o.o. współpracuje z Ikano Bank AB (publ) S.A. Oddział w Polsce; przyjmuje dane od Kredytobiorców, informuje o ofercie Ikano Banku oraz o procesie udzielania kredytu. 

Dostępność kredytu zależy od indywidualnego wyniku oceny zdolności kredytowej Klienta dokonanej przez Ikano Bank AB (publ) S.A. Oddział w Polsce.