VerifyOnComputer

WaitingForVerification PressToOpenBankId
Back

EnterPersonalIdentityNumber

VerifyOnMobile

WaitingForVerification
Back

Raty online na zakupy na IKEA.pl

NOWOŚĆ! 

30 rat z obniżonym oprocentowaniem (RRSO 9,92%)

  • płatność za zakupy od 300 zł do 50 000 zł, rozłożona na 30 miesięcy
  • przy kredycie do 30 000 zł wystarczy jedynie Twój polski dowód osobisty
  • możliwość skredytowania usług: montażu, kompletowania zakupów i  transportu
  • RRSO 9,92%

Kobiety wybieraja kuchnie w IKEA

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla reprezentatywnego przykładu. Dostępność kredytu zależy od pozytywnego wyniku oceny zdolności kredytowej. 

3 lub 6 rat 0% na zakupy online (RRSO 0%)

  • Oferujemy raty na wszystkie produkty, akcesoria i usługi od 300 zł do 30 000 zł na IKEA.pl oraz w aplikacji IKEA.
  • Okres kredytowania: 3 lub 6 miesięcy.
  • Proste warunki ubiegania się o kredyt.
  • Dobrowolne ubezpieczenie zakupionych towarów oraz spłaty kredytu w nieprzewidzianych sytuacjach losowych, m.in. śmierć, strata pracy czy poważna choroba. Miesięczna składka ubezpieczeniowa wynosi 0,29% kwoty kredytu
  • Decyzję otrzymasz nawet ciągu 5 minut od złożenia wniosku.
  • RRSO 0%

Raty IKEA na zakupy online  (RRSO 23,41%)

    • Wygodne raty dla osób fizycznych na zakupy w IKEA przez internet bez wychodzenia z domu.
    • Kredyt na wszystkie zakupy z koszyka IKEA od 300 zł do
      30 000 zł.
    • Okres kredytowania: 12, 18, 24, 36 lub 48 miesięcy.
    • Proste warunki ubiegania się o kredyt.
    • Dobrowolne ubezpieczenie zakupionych towarów oraz spłaty kredytu w nieprzewidzianych sytuacjach losowych, m.in. śmierć, strata pracy czy poważna choroba. Miesięczna składka ubezpieczeniowa wynosi 0,29% kwoty kredytu
    • RRSO 23,41%.

Zobacz, że to proste!

  • Wszystko załatwisz samodzielnie, bez konieczności dostarczania dokumentów do Ikano Banku.
  • Zacznij od strony IKEA.pl. Dodaj wybrane produkty do koszyka i wybierz sposób dostawy zakupów lub punkt ich odbioru. Następnie wybierz metodę płatności. Masz do wyboru: Blik / Szybki Przelew / Raty Ikano Banku.  Dalej wybierz ikonkę „Raty RRSO 0% Ikano Bank”.
  • Wybierz wygodną dla siebie wysokość raty dopasowując okres kredytowania. 
  • Wypełnij wniosek kredytowy.
  • Poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości za pomocą jednej z trzech metod weryfikacji: zwrotnego przelewu 1 zł z Twojego rachunku bankowego lub AIS - metody weryfikacji w oparciu o dane z konta bankowego (Account Information System) lub fotoweryfikacji. 
  •  
  • Uwaga! Jeśli Twój bank zgłosi tymczasowy brak możliwości przeprowadzenia weryfikacji, to zniknie on z listy banków. Możesz wybrać inną metodę weryfikacji lub ponownie wypełnić wniosek w czasie dostępności Twojego banku. 

    Lista banków dostepnych w usłudze weryfikacji - przelew za 1 zł:
    - Credit Agricole,
    - mBank,
    - Getin Noble Bank,
    - T-mobile Usługi Bankowe,
    - Santander Bank,
    - Bank Pekao SA,
    - BOŚ Bank,
    - Alior Bank,
    - ING Bank Śląski (tylko w godz. 5:00-20:00 w dni robocze),
    - Bank Millennium,
    - PKO Bank Polski,
    - Inteligo,
    - Bank Pocztowy,
    - Neo Bank,
    - Nest Bank.

    Lista banków dostepnych w usłudze weryfikacji - AIS:
    - BNP Paribas,
    - Credit Agricole,
    - mBank,
    - Getin Noble Bank,
    - T-mobile Usługi Bankowe,
    - Santander Bank,
    - Bank Pekao SA,
    - Alior Bank,
    - ING Bank Śląski,
    - Bank Millennium,
    - Bank Pocztowy.

  • Decyzję kredytową przekażemy Ci od razu po weryfikacji Twojej tożsamości. 
  • Zawarcie umowy kredytowej potwierdzisz jednorazowym kodem SMS.
  • Już tylko dostawa lub odbiór w wybranym Punkcie i możesz cieszyć się swoimi zakupami!

Pytania i odpowiedzi - raty na IKEA.pl

  • Co będzie potrzebne do złożenia wniosku online?

    • Dane z dowodu osobistego
    • Dane Twojego pracodawcy, informacje o dochodach i wydatkach
    • Dostęp do swojego konta osobistego lub telefon komórkowy z możliwością robienia zdjęć, jeśli zdecydujesz się na potwierdzenie tożsamości metodą fotoweryfikacji.

  • Jak wygląda proces zakupu na raty krok po kroku (od koszyka zakupowego do finalizacji wniosku)?

    1. Podczas wyboru metody płatności wybierasz opcję BLIK/Szybki przelew/Raty Ikano Banku, a następnie „Raty RRSO 0% Ikano Bank”.
    2. W kolejnym kroku wypełniasz wniosek kredytowy podając swoje dane, a my sprawdzamy, czy możemy udzielić Ci kredytu na Twoje zakupy.
    3. W celu weryfikacji tożsamości należy wykonać przelew 1 zł ze swojego rachunku bankowego lub dokonać weryfikacji w oparciu o dane z rachunku bankowego (AIS) lub potwierdzić tożsamość metodą fotoweryfikacji.
    4. W przypadku wydania pozytywnej decyzji kredytowej udostępnimy Tobie dokumenty kredytowe (formularz informacyjny, umowę, druk odstąpienia, a jeśli zdecydujesz się na ochronę ubezpieczeniową dodatkowe dokumenty związane z ubezpieczeniem).
    5. Po zapoznaniu się z dokumentami możesz zawrzeć umowę korzystając z kodu SMS, który do Ciebie wyślemy. I już!
     


     

  • Dlaczego potrzebny jest dostęp do konta osobistego?

    Poprosimy Cię o przelew na kwotę 1 zł z Twojego rachunku bankowego lub weryfikację w oparciu o dane z rachunku bankowego (AIS) w celu potwierdzenia Twojej tożsamości. UWAGA: 1 zł zwrócimy na Twój rachunek. Nie zobaczymy salda Twojego rachunku ani transakcji. Ważne, aby przelew został wykonany z Twojego rachunku osobistego. Nie akceptujemy konta firmowego. Jeśli współdzielisz konto osobiste, wniosek powinien złożyć pierwszy współwłaściciel konta.

  • Jak i dlaczego należy dokonać weryfikacji przelewem za 1 zł lub weryfikacji w oparciu o dane z rachunku bankowego (AIS)?

    Przelewu za 1 zł lub weryfikacji w opraciu o dane z rachunku banków dokonasz wybierając spośród listy banków umożliwiających taką transakcję. Opcja ta jest dostępna podczas procesu składania wniosku kredytowego.

    Przelew za 1 zł lub weryfikacja w opraciu o dane z rachunku bankowego pozwalają nam upewnić się, że wniosek o raty wypełnia osoba, której dane zostały podane.

  • Z rachunków, w których bankach mogę wykonać przelew za 1 zł?

    Udostępniamy możliwość wykonania przelewu za 1 zł z następujących banków:

    • Credit Agricole,
    • mBank,
    • Getin Noble Bank,
    • T-mobile Usługi Bankowe,
    • Santander Bank,
    • Bank Pekao SA,
    • BOŚ Bank,
    • Alior Bank,
    • ING Bank Śląski (w godzinach 1:00-20:00 od poniedziałku do soboty),
    • Bank Millennium,
    • PKO Bank Polski,
    • Inteligo,
    • Bank Pocztowy,
    • Neo Bank,
    • Nest Bank.

     

  • W których bankach mogę wykonać weryfikacji w oparciu o dane z rachunku bankowego (AIS)?

    • BNP Paribas
    • Credit Agricole
    • mBank
    • Getin Noble Bank
    • T-mobile Usługi Bankowe
    • Santander Bank
    • Bank Pekao SA
    • Alior Bank
    • ING Bank Śląski 
    • Bank Millennium
    • Bank Pocztowy
     

  • Dlaczego nie ma mojego banku do zweryfikowania tożsamości przelewem?

    Nie wszystkie banki dostarczają niezbędne informacje umożlwiające zweryfikowanie tożsamości w czasie umożliwiającym przeprocesowanie wniosku. Czasem Twój bank prowadzi prace techniczne, co może spowodować, że zniknie z listy banków. Wówczas należy złożyć wiosek w czasie dostępności Twojego banku. 

  • Czy mogę zrobić przelew weryfikacyjny Blikiem?

    Tak, jeśli Twój bank udostępni tą możliwość w aplikacji. 

  • Czy mogę potwierdzić swoją tożsamość korzystając z aplikacji lub strony swojego banku otwartej w innej przeglądarce?

    Przelew weryfikacyjny lub weryfikacji metodą AIS można dokonać tylko klikając ikonę banku, pojawi się komunikat o przekierowaniu do strony banku, gdzie po zalogowaniu, wykonasz przelew lub dokonasz weryfikacji metodą AIS. Po weryfikacji wrócisz na stronę, na której składałeś wniosek i tam otrzymasz decyzję. W przypadku decyzji pozytywnej również wygenerowaną umowę.

  • Jak działa fotoweryfikacja?

    Fotoweryfikacja polega na automatycznym odczytaniu danych z Twojego dowodu osobistego oraz weryfikacji biometrycznej twarzy z wykorzystaniem aparatu fotograficznego w smartfonie.
    Do przeprowadzenia procesu fotoweryfikacji potrzebujesz swojego dowodu osobistego oraz smartfona. Poprosimy Cię o zeskanowanie kodu QR lub podanie numeru telefonu, zrobienie zdjęcia dowodu osobistego oraz wykonania prostego zadania (selfie, ruchu głową lub łączenie kropek).
    Pamiętaj! Zdjęcie dowodu musi być bardzo dobrej jakości, najlepiej na jednolitym tle. Losowe zadanie powinno być wykonywane w bardzo dobrym świetle. 

     

  • Co mam zrobić po weryfikacji danych?

    Po dokonaniu weryfikacji jedną z metod powinno nastąpić przekierowanie na stronę wniosku. Czasem trzeba chwilę poczekać. W tym czasie: nie odświeżaj strony, nie wychodź krzyżykiem, nie cofaj się strzałką. Następnie poczekaj na decyzję kredytową i zawrzyj umowę kodem sms. 

    Uwaga! Może to potrwać nawet klika minut, w zależności od czasu oczekiwania na odpowiedź z Twojego banku. 

  • Gdzie znajdę opcję wyboru rat w trakcie zakupów na IKEA.pl?

    Opcję wyboru zakupów na raty znajdziesz podczas wybierania metody płatności za swoje zakupy na IKEA.pl. Musisz zaznaczyć kropkę przy jednej z dostępnych opcji: BLIK/ Szybki Przelew/ Raty Ikano Banku.

  • Jaki jest czas oczekiwania na weryfikację wniosku kredytowego?

    Decyzję kredytową otrzymasz po podaniu wymaganych danych we wniosku i dokonaniu weryfikacji tożsamości. Czas oczekiwania na weryfikację wniosku kredytowego może zająć kilka minut w zależności od odpowiedzi Twojego banku.

  • Jak mogę otworzyć dokumenty po otrzymaniu decyzji pozytywnej?

    Dokumenty są widoczne na stronie internetowej, na której składałeś wniosek.

    Należy się z nimi zapoznać i je potwierdzić.

    Nie zalecamy ich pobrania na komputer, gdyż w zależności od rodzaju przeglądarki internetowej, proces może zostać przerwany. Dokumenty po podpisaniu zabezpieczone hasłem trafią na Twoją skrzynkę mailową. 

  • W jaki sposób otrzymam informację o decyzji kredytowej?

    Informacja pojawi się na stronie, na której został złożony wniosek.

  • Jaki jest zakres czasowy na złożenie wniosku?

    Maksymalny czas na złożenie wniosku to 55 minut od momentu wyboru Ikano Banku w Bramce Przelewy 24 do etapu podsumowania danych.  Na etapie weryfikacji danych otrzymasz dodatkową godzinę na weryfikację, ze względu na różne czasy odpowiedzi banków.   

  • Nie mam pewności, czy chcę zawrzeć umowę, która się wyświetliła. Do kiedy mogę zawrzeć umowę?

    Masz 48 godzin na zawarcie takiej umowy. Jeśli w tym czasie tego nie zrobisz, wówczas otrzymasz maila z decyzją o niedokończonym procesie.

    Jeśli nie dojdzie do zawarcia umowy, Twoje zamówienia w IKEA zostanie anulowane w ciągu maksymalnie 10 godzin od złożenia zamówienia. W tej sprawie będziemy się z Tobą kontaktować. Możesz też skontaktować się z naszą infolią.  Twoje zamówienie zostanie odtworzone, jeśli wyrazisz na to zgodę. 

  • W jaki sposób podpiszę umowę kredytową?

    Po zapoznaniu się z umową podpisujesz ją kodem SMS, który dostaniesz na podany przez Ciebie numer telefonu.

  • Nie działa kod sms do zawarcia umowy, kolejne również. Jak wpisywać kod?

    Upewnij się, że używasz tylko samych cyfr. Nie używaj #.

  • W jaki sposób dowiem się o zawarciu umowy?

    Po zawarciu umowy wyświetli się komunikat na stronie oraz otrzymasz e-maila, który będzie zawierał potwierdzenie zawarcia umowy z Ikano Bankiem.

  • Co w sytuacji wprowadzenia błędnych danych na wniosku?

    Po zakończeniu wypełniania formularza masz możliwość sprawdzenia danych, jeżeli są błędne możesz wrócić do formularza, aby je poprawić.

    Jeżeli formularz został już wysłany wtedy możesz poprawić tylko imię, nazwisko oraz dane dowodu osobistego.

    Jeżeli pomyliłeś się w innym zakresie danych i nie masz już możliwości ich poprawienia, wiąże się to ze złożeniem nowego wniosku i skompletowaniem koszyka IKEA.

  • Czy moje zamówienie na stronie IKEA wygasa, jeżeli wniosek kredytowy nie zostanie przeprocesowany do końca?

    O ile nie opłacisz zamówienia inną metodą, zamówienie wygasa, ponieważ w takim przypadku IKEA nie dostanie płatności.

  • Jak mogę sprawdzić status mojego wniosku, jeśli nie otrzymuję informacji zwrotnej?

      Skontaktuj się z naszą infolinią, tel. 801 802 805, 22 431 56 00.

  • Nie mam kodu SMS do podpisania umowy, co teraz?

    Aby otrzymać kod SMS musisz potwierdzić zapoznanie się z dokumentami kredytowymi odznaczając odpowiednie pola na dole strony do wnioskowania.

    Jeśli przeszedłeś dalej i kod sms nie przyszedł – może to oznaczać błędnie wpisany numer telefonu do wniosku. Wówczas możemy to potwierdzić na na naszej infolinii, tel. 801 802 805, 22 431 56 00 . Wiąże się to też z koniecznością wprowadzenia nowego wniosku. 

  • Otrzymuję informację o przyjęciu zamówienia w IKEA, zaś wniosek nie został zaakceptowany. Czy należy anulować zamówienie w IKEA?

    Twoje zamówienie zostanie anulowane automatycznie przez system IKEA, jeżeli IKEA nie otrzyma płatności. W momencie, kiedy wniosek kredytowy nie zostanie zaakceptowany przez bank, płatność do IKEA nie zostanie wysłana.

  • Umowa została zawarta oraz potwierdzenie podpisania umowy przyszło na maila, nie mam potwierdzenia złożenia zamówienie w IKEA?

    Skontaktuj się z naszą infolinią, tel. 801 802 805, 22 431 56 00 lub napisz maila na adres obsluga.klienta@ikano.pl, a my sprawdzimy czy płatność ratalna została przekazana do IKEA. W przypadku nie przyjęcia płatności przez IKEA, zamówienie zostanie odtworzone. Dostaniesz nowy numer zamówienia. 

  • Umowa została zawarta oraz potwierdzenie podpisania umowy przyszło na maila, a otrzymuję informację, że zamówienie w IKEA zostało anulowane?

    1. W pierwszej kolejności sprawdź w swojej skrzynce mailowej, ile razy zostało rozpoczęte składanie zamówienia w IKEA. Jeśli kilkukrotnie, wówczas IKEA oczekuje na płatność za każde rozpoczęte zamówienie. Jeśli system IKEA nie otrzyma płatności (w tym ratalnej), wówczas zamówienia są automatycznie anulowane. 
    2. Jeśli rozpoczęte było tylko jedno zamówienie i tylko tego zamówienia dotyczy mail z IKEA o anulacji, wówczas skontaktuj się z naszą infolinią, tel. 801 802 805, 22 431 56 00 lub napisz maila na adres obsluga.klienta@ikano.pl, a my sprawdzimy czy płatność ratalna została przekazana do IKEA. W przypadku nie przyjęcia płatności przez IKEA, zamówienie zostanie odtworzone. Dostaniesz nowy numer zamówienia. 

  • Jakie wymagania dla telefonu / komputera/ laptopa są potrzebne?

    Wymagania techniczne:

    System składania wniosków o kredyt Ikano Banku jest obsługiwany przez wszystkie najbardziej popularne przeglądarki internetowe (oprócz Internet Explorer). Zachęcamy do korzystania z najbardziej aktualnych wersji przeglądarek:

    Chrome (45.x i wyższych),
    Firefox (38.x i wyższych),
    Edge (11.x i wyższych),
    Opera (30.x i wyższych),
    Safari (9.x i wyższych).

    W przypadku urządzeń mobilnych wybierz standardowe ustawienia iOS (wersja 9.x i wyższa) lub Android (wersja 4.4x i wyższa).

     

Raty IKEA (30 rat) - RRSO 9,92%

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla reprezentatywnego przykładu wynosi 9,92% i została obliczona na dzień 25.08.2023 r. Oprocentowanie zmienne 9,5%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 16 000,00 zł; całkowity koszt kredytu 2 038,08 zł (prowizja 0 zł; odsetki 601,27 zł; ubezpieczenie 0 zł; usługi dodatkowe 0 zł); całkowita kwota do zapłaty 18 038,09 zł; 30 miesięcznych rat, w tym 29 równych rat w wysokości po 601,27 zł i ostatnia rata wyrównująca 601,26 zł. IKEA Retail Sp. z o.o. współpracuje z Ikano Bank AB (publ) S.A. Oddział w Polsce – przyjmuje dane od Kredytobiorców, informuje o ofercie Ikano Banku oraz o procesie udzielania kredytu. Dostępność kredytu zależy od pozytywnego wyniku oceny zdolności kredytowej. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

Raty IKEA 0% (3 lub 6 rat)

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla reprezentatywnego przykładu wynosi 0% i została obliczona na dzień 25.08.2023 r. Oprocentowanie stałe 0%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 2 800,00 zł; całkowity koszt kredytu 0 zł (prowizja 0 zł; odsetki 0 zł; ubezpieczenie 0 zł; usługi dodatkowe 0 zł); całkowita kwota do zapłaty 2 800,00 zł; 6 miesięcznych rat, w tym 5 równych rat w wysokości po 466,67 zł i ostatnia rata wyrównująca 466,65 zł. IKEA Retail Sp. z o.o. współpracuje z Ikano Bank AB (publ) S.A. Oddział w Polsce – przyjmuje dane od Kredytobiorców, informuje o ofercie Ikano Banku oraz o procesie udzielania kredytu. Dostępność kredytu zależy od pozytywnego wyniku oceny zdolności kredytowej. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

Raty IKEA - RRSO 23,41%

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla reprezentatywnego przykładu wynosi 23,41% i została obliczona na dzień 30.10.2023r. Oprocentowanie zmienne 11,90%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 4 700,00 zł; całkowity koszt kredytu 1 108,56 zł (prowizja 446,50 zł; odsetki 662,06 zł; ubezpieczenie 0 zł; usługi dodatkowe 0 zł); całkowita kwota do zapłaty 5 808,56 zł; 24 miesięczne raty, w tym 23 równych rat w wysokości po 242,03 zł i ostatnia rata wyrównująca 241,87 zł. IKEA Retail Sp. z o.o. współpracuje z Ikano Bank AB (publ) S.A. Oddział w Polsce – przyjmuje dane od Kredytobiorców, informuje o ofercie Ikano Banku oraz o procesie udzielania kredytu. Dostępność kredytu zależy od pozytywnego wyniku oceny zdolności kredytowej. Materiał nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Więcej na ikanobank.pl.